Search results

Records found: 47  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat s123872 xcla^"
  1. BALÁČOVÁ, Hedvika. Obal ako výhoda... In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 17.
    article

    article

  2. KAPŠOVÁ, Renata. Mystery shopping v "cestovkách". In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 11.
    article

    article

  3. HAPÁK, Pavel. Zmeny mediálnej scény II. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 45.
    article

    article

  4. DZUGASOVÁ, Jaroslava. Zopár zásad direct mailu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 16.
    article

    article

  5. MICENKO, Michal. Viac o internete. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 50.
    article

    article

  6. KAPŠOVÁ, Renata. Úspech spotrebiteľských súťaží. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 15.
    article

    article

  7. Nové cesty vo využití pohárov pri podpore značiek. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 28.
    article

    article

  8. KAPŠOVÁ, Renata. 40-ročná Barbie stále slobodná. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 11.
    article

    article

  9. DZUGASOVÁ, Jaroslava. Telemarketing a nové technológie call centier. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 14.
    article

    article

  10. BATÍKOVÁ, Nataša. Rozdiel v poistke... In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 46.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.