Search results

Records found: 56  
Your query: Publisher = "Bratia Sabovci"
  1. BEDNÁRIK, Jaroslav. Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 23-26.
    article

    article

  2. BEDNÁRIK, Jaroslav. Krízová komunikácia ako súčasť marketingovej komunikácie podniku. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 32-35.
    article

    article

  3. BLAŽKOVÁ, Silvia - OLŠIAKOVÁ, Miriam. Postoje európskej verejnosti k drevu a k výrobkom z dreva. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 46-52.
    article

    article

  4. ČOREJOVÁ, Tatiana - ORIEŠČÍKOVÁ, Alena. K problematike internej komunikácie v multikultúrnej spoločnosti. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 72-77. VEGA 1/0149/10.
    article

    article

  5. DOMOVÁ, Jana. Hodnotenie inovačnej výkonnosti na Slovensku. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 83-87.
    article

    article

  6. ĎURKOVÁ, Katarína. Interpretácia vybraných oblastí vplyvu organizačnej kultúry. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 97-100.
    article

    article

  7. KRIŽANOVÁ, Anna - KOLENČÍK, Juraj - MAJEROVÁ, Jana. Značka a marketingová stratégia. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 158-162. VEGA 1/0357/11.
    article

    article

  8. PAROBEK, Ján. Globálny pohľad na využívanie dreva a pôdy vo svete. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 227-230. VEGA 1/0466/09.
    article

    article

  9. PETRÁŠOVÁ, Viera. Dendromasa ako zdroj inovačných procesov regionálnej politiky. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 235-240.
    article

    article

  10. ŠUPÍN, Mikuláš. Analýza vplyvu globalizácie na slovenský drevársky priemysel v prvej dekáde 21. storočia. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 283-308.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.