Search results

Records found: 13  
Your query: Publisher = "Dubnický technologický inštitút"
  1. SOPKOVÁ, Gabriela. Národohospodárstvo. Recenzenti: Tatiana Hlušková, Miroslav Škoda. 1. vyd. Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút, [2016]. 93 s. [3 AH]. Vysokoškolské učebné texty. ITMS 26110230091. ISBN 978-80-89732-57-9.
    book

    book

  2. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Adolescenti a stres. In Kuchárska kniha pre život alebo Cesty k edukácii pre život. 2. ročník festivalu vzdelávania. Kuchárska kniha pre život alebo Cesty k edukácii pre život : II. ročník festivalu vzdelávania, zborník príspevkov, Dubnica nad Váhom 15. október 2015. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút, 2015. ISBN 978-80-98732-64-7, s. 199-205 CD-ROM.
    article

    article

  3. SKLENČÁR, Peter. Efektívnosť použitia erotických motívov vo vonkajšej reklame. Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. 131 s. ISBN 978-80-89732-11-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. KULTAN, Jaroslav. Vplyv využívania IT na zmenu didaktického procesu. In SCHOLA 2014. medzinárodná vedecká konferencia. SCHOLA 2014: inovácie vo výchove a vzdelávaní - trendy v odborovej didaktike : zborník príspevkov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie: Dubnica nad Váhom, 27.-28. novembra 2014. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. ISBN 978-80-89732-15-9, s. 249-257 CD-ROM.
    article

    article

  5. ORBÁNOVÁ, Darina. Význam tvorivosti pri využívaní moderných vyučovacích metód. In SCHOLA 2014. Medzinárodná vedecká konferencia. SCHOLA 2014: inovácie vo výchove a vzdelávaní - trendy v odborovej didaktike : zborník príspevkov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie: Dubnica nad Váhom, 27.-28. novembra 2014. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. ISBN 978-80-89732-15-9, s. 317-326 CD-ROM.
    article

    article

  6. NOVÁK, Jaromír. Komparácia doplňujúceho pedagogického štúdia a učiteľských študijných programov na Ekonomickej univerzite v Bratislave. In SCHOLA 2014. medzinárodná vedecká konferencia. SCHOLA 2014: inovácie vo výchove a vzdelávaní - trendy v odborovej didaktike : zborník príspevkov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie: Dubnica nad Váhom, 27.-28. novembra 2014. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. ISBN 978-80-89732-15-9, s. 293-304 CD-ROM.
    article

    article

  7. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Význam predmetu "Psychohygiena v práci učiteľa" v príprave študentov učiteľstva odborných ekonomických predmetov. In SCHOLA 2014. medzinárodná vedecká konferencia. SCHOLA 2014: inovácie vo výchove a vzdelávaní - trendy v odborovej didaktike : zborník príspevkov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie: Dubnica nad Váhom, 27.-28. novembra 2014. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. ISBN 978-80-89732-15-9, s. 169-177 CD-ROM. KEGA 002EU-4/2012.
    article

    article

  8. VELICHOVÁ, Ľudmila. Kľúčové kompetencie učiteľa cvičnej firmy. In SCHOLA 2014. medzinárodná vedecká konferencia. SCHOLA 2014: inovácie vo výchove a vzdelávaní - trendy v odborovej didaktike : zborník príspevkov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie: Dubnica nad Váhom, 27.-28. novembra 2014. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. ISBN 978-80-89732-15-9, s. 569-576 CD-ROM.
    article

    article

  9. TAMÁŠOVÁ, Viola. Quality in the context of adult education and lifelong education. Dubnica nad Váhom : Dubnica Institute of Technology in Dubnica nad Váhom, 2013. 233 s. ISBN 978-80-89400-53-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Vybrané problémy ochrany IKT infraštruktúry. In Dnešné Trendy Inovácií : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 3. - 4. 6. 2010, Trenčín. - Dubnica nad Váhom : Dubnický Technologický inštitút, 2010. ISBN 978-80-89400-12-6, s. 31-36.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.