Search results

Records found: 66  
Your query: Publisher = "NETRI"
  1. SAHIDI, Shapoor. Vytváranie politického pluralitného systému v Afganistane. 1. vyd. Cífer : Vydavateľstvo Daniel Netri, 2011. 153 s. ISBN 978-80-89416-08-0. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  2. SAHIDI, Shapoor - KOPRLOVÁ, Jana. Budovanie afganskej demokracie v spoločensko-politických súvislostiach. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel Netri, 2011. 281 s. ISBN 978-80-89416-06-6. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  3. KOPRLOVÁ, Jana. Hospodárska kriminalita v ekonomických súvislostiach. 1. vyd. Cífer : Vydavateľstvo Daniel Netri, 2010. 122 s. VEGA 1/0056/08. ISBN 978-80-89416-05-9. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar - HANULÁKOVÁ, Eva - VOKOUNOVÁ, Dana. Marketingové analýzy. 3. preprac. vyd. Bratislava : netri, 2010. 245 s. [6 AH]. ISBN 978-80-89416-03-5. [Copy count : 9, currently available 6, at library only 3]
    book

    book

  5. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Distribučný manažment. 3. dopln. vyd. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. [11,6 AH]. ISBN 978-80-89416-00-4. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  6. KOPRLOVÁ, Jana. Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie]. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2008. 284 s. ISBN 978-80-969567-9-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. VIDOVÁ, Jarmila. Aktuálne problémy bytovej politiky, výstavby a kvality života. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2008. 98 s. ISBN 978-80-969567-8-4. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  8. HASPROVÁ, Mária. Marketing finančných inštitúcií - vybrané problémy. Bratislava : Daniel Netri, 2008. 100 s. ISBN 978-80-969567-6-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  10. VIDOVÁ, Jarmila. Investičná teória a politika : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2008. 83 s. ISBN 978-80-969567-7-7.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.