Search results

Records found: 655  
Your query: Publisher = "Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave"
  1. 2018 ,č. 2. Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493 [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    journal

    journal

  2. 2018 ,č. 1. Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493 [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    journal

    journal

  3. Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Spracovaný v EKO-INDEX, Recenzovaný. Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave. 2x ročne. ISSN 1337-7493
    Studia commercialia Bratislavensia

    journal

  4. 2018 ,č. 39-40. Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. 2x ročne. ISSN 1337-7493 [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    journal

    journal

  5. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 5-14.
    article

    article

  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané globálne trendy vývoja obchodu a ich prejavy vo svetovom a európskom retailingu. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 42-51. VEGA 1/0380/17.
    article

    article

  7. HORVÁTH, Martin. Vymedzenie základných práv a povinností úpadcu v konkurznom konaní. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 15-27.
    article

    article

  8. NEMCOVÁ, Daniela - MICHALOVÁ, Valéria. Dosahy krízových javov na trh s nehnuteľnosťami a nástroje ich prekonávania. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 52-74.
    article

    article

  9. URBAN, Jan. Possibilities and Limits of Adopting Successful Managerial Approaches: From “Best Practice” To “Best Fit”. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 118-127.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera. Sociálne partnerstvá firiem v kontexte zvyšovania kvality života a kreovania občianskej spoločnosti. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 2, s. 165-181. VEGA 1/0066/18.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.