Search results

Records found: 188  
Your query: Publisher = "Slovenská marketingová spoločnosť"
  1. 2007 ,č. 1-4. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. 4x ročne. ISSN 1336-1864 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  2. ŽÁK, Štefan. [Manažment obchodného podniku]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 35-36. Recenzia na: Manažment obchodného podniku / Viera Čihovská a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2396-7.
    article

    article

  3. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 18-19. VEGA č. 160040/06 Determinanty exportného marketingu: výskum procesov internacionalizácie malých a stredných podnikov po vstupe Slovenska do Európskej únie.
    article

    article

  4. MLÁKAY, Jozef. Význam dizajnu na trhu konkurencie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 13-15. VEGA 189 1/4590/07 "Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa".
    article

    article

  5. HASPROVÁ, Mária. Pracovné vzťahy a kvalita pracovného života. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 28-31.
    article

    article

  6. FRANCOVÁ, Zuzana. Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 32-34. VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Marketing osôb - rozšírenie marketingovej kocepcie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 5-9. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  8. DRÁBIK, Peter. Dostupnosť - kľúčový faktor etablovania investorov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 2-4, 9.
    article

    article

  9. KITA, Pavol. Vybrané charakteristiky rozhodovania o koncentrácii v distribúcii. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 24-27. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    article

    article

  10. KITA, Jaroslav. Hlavné zmeny prostredia podnikov vplývajúce na predaj. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 10-13, 15.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.