Search results

Records found: 419  
Your query: Publisher = "Strategie na Slovensku"
  1. HRADISKÁ, Elena. Lacná cesta ako zapôsobiť? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, november 2001, roč. 8, č. 11, s. 36.
    article

    article

  2. DANIEL, Boris. To, čo viete, dajte na mapu. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, november 2001, roč. 8, č. 11, s. 22-23.
    article

    article

  3. MÔCIKOVÁ, Renata. Nenechajte dáta zapadnúť prachom! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, november 2001, roč. 8, č. 11, s. 18.
    article

    article

  4. BATÍKOVÁ, Nataša. Čo dokáže TV reklama? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 30-31.
    article

    article

  5. HAPÁK, Pavel - ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Televízny trh v treťom tisícročí. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 44-46.
    article

    article

  6. HAPÁK, Pavel. Rastie reklamný trh na Slovensku? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. február 2001, s. 18-19.
    article

    article

  7. MÔCIKOVÁ, Renata. Mesto v meste. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. marec 2001, s. 14.
    article

    article

  8. Etický kódex PRSA 2000. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. apríl 2001, s. 16.
    article

    article

  9. MÔCIKOVÁ, Renata - JANÁKOVÁ, Katarína. Kde sa dvaja bijú, môže vyhrať tretí? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. júl 2001, s. 10-12.
    article

    article

  10. JANÁKOVÁ, Katarína. Lojalita - peniaze, alebo vernosť. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. júl 2001, s. 20.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.