Search results

Records found: 603  
Your query: Publisher = "Strategie"
  1. VITÁLOŠ, Matej - ZEMAN, Jakub. Implementácia systému duálneho vzdelávania na Slovensku : analýza: august 2022. Recenzenti: Katarína Vaľková, kolektív odborných zamestnancov Štátneho inštitútu odborného vzdelávania. 1. vydanie. Bratislava : Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, 2022. 39 s.
    electonic book

    electonic book

  2. ZEMAN, Jakub. Mnoho adries štátu : obnova kancelárskych priestorov vo vlastníctve štátu a nájomné vzťahy kancelárskych priestorov subjektov verejnej správy : november 2011. Recenzné konanie: Mário Čopák, Branislav Nemec, Miroslav Cák. 1. vydanie. Bratislava : Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, 2021. 40 s. Available on Internet: <https://www.nku.gov.sk/documents/10157/1460168/MNOHO+ADRIES+%C5%A0T%C3%81TU.pdf>
    book

    book

  3. ZEMAN, Jakub - JURIOVÁ, Jana. Slabá elektronická komunikácia a meškajúci obchodný register : stav a elektronizácia súdnictva : zistenia a odporúčania. Recenzné konanie: Matej Kačaljak, Mário Kajan... [et al.]. 1. vydanie. Bratislava : Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, 2020. 14 s. Available on Internet: <https://www.nku.gov.sk/documents/10157/1460168/Koment%C3%A1r+Elektroniz%C3%A1cia+s%C3%BAdnictva.pdf>
    electonic book

    electonic book

  4. HRADISKÁ, Elena. Lacná cesta ako zapôsobiť? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, november 2001, roč. 8, č. 11, s. 36.
    article

    article

  5. DANIEL, Boris. To, čo viete, dajte na mapu. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, november 2001, roč. 8, č. 11, s. 22-23.
    article

    article

  6. MÔCIKOVÁ, Renata. Nenechajte dáta zapadnúť prachom! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, november 2001, roč. 8, č. 11, s. 18.
    article

    article

  7. BATÍKOVÁ, Nataša. Čo dokáže TV reklama? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 30-31.
    article

    article

  8. HAPÁK, Pavel - ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Televízny trh v treťom tisícročí. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 44-46.
    article

    article

  9. HAPÁK, Pavel. Rastie reklamný trh na Slovensku? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. február 2001, s. 18-19.
    article

    article

  10. MÔCIKOVÁ, Renata. Mesto v meste. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. marec 2001, s. 14.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.