Search results

Records found: 22  
Your query: Publisher = "Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove"
  1. LUKÁČ, Jozef - SIEBER, Jakub. Prediction of the Financial Health of the Company Using the Bankruptcy Model IN05 and the Creditworthiness Index. In Perspectives : Journal on Economic and Social Issues. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. ISSN 1339-8245, 2020, vol. 6, no. 2, pp. 100-110 online. I-20-108-00.
    article

    article

  2. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana - MIŠÚN, Juraj. State of Cooperation Between Universities and Startups in the Business Ecosystem in Slovakia. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít. Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít XIV. a Kvalita života X : Zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2020. ISBN 978-80-89372-83-6, s. 44-54 online.
    article

    article

  3. Cudzie jazyky, odborná komunikácia a interkultúrne fenomény. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky, odborná komunikácia a interkultúrne fenomény III : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie usporiadanej dňa 10. novembra 2011 v Prešove. Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2012. CD-ROM [351 s.]. ISBN 978-80-89372-37-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  4. BILIKOVÁ, Beáta - RADVANSKÁ, Katarína. Communication skills of college students and their perceptions of intercultural phenomena. In Cudzie jazyky, odborná komunikácia a interkultúrne fenomény III : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie usporiadanej dňa 10. novembra 2011 v Prešove. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2012. ISBN 978-80-89372-37-9, s. 26-33.
    article

    article

  5. Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít. Medzinárodná vedecká konferencia. Podnikanie, inovácie, spoločnosť : [zborník príspevkov z 5. Medzinárodnej vedeckej konferencie Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít konanej v apríli 2010 v Novej Ľubovni]. No 3. Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. 209 s. KEGA 3/6127/08. ISBN 978-80-89372-28-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. PRIBULA, Marek et al. Skutočnosť a hodnoty : (päť pohľadov na ekonomickú krízu). Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania, 2010. 159 s. ISBN 978-80-89372-21-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. Kvalita života II. : etické a spirituálne aspekty. Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. 227 s. IG-KSV-01/10-3.1.16/3.3.9. ISBN 978-80-89372-27-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. ANDREJKOVIČ, Marek - HAJDUOVÁ, Zuzana. Spokojnosť zamestnancov ako jeden z faktorov úspešného podnikania. In Kvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Prešov, 28.-29.10.2010. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3, s. 258-263.
    article

    article

  9. HVIZDOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Význam tacitných znalostí ku kvalite z pohľadu manažmentu ľudských zdrojov. In Kvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3, s. 303-311.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum. In Kvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3, s. 264-272. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.