Search results
- TORNYAIOVÁ, Erika. Podpora reziliencie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 2, s. 8-11.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 168 KB dostupné po prihlásení - BIELESZOVÁ, Dušana. Podpora regulácie konfliktnej komunikácie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 2, s. 30-32.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 192.3 KB dostupné po prihlásení - RAKHIMZHANOVA, Lyazzat et al. Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs. - Registrovaný: Scopus. In European Journal of Educational Research. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714, 2025, vol. 14, no. 1, pp. 55-71.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné - BELEŠOVÁ, Mária. Zlyhávanie slovenského školstva z pohľadu študentov učiteľstva - budúcich pedagógov. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 4-11.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 220.4 KB dostupné po prihlásení - JABLONSKÝ, Tomáš. Priama výučba (DI) Siegfrieda Engelmanna. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 1, s. 18-21.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 160.2 KB dostupné po prihlásení - PETLÁK, Erich. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť vyučovania. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 1, s. 2-5.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 157.2 KB dostupné po prihlásení - KOSTURKOVÁ, Martina. Narušená komunikačná schopnosť. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 1, s. 22-26.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 161.5 KB dostupné po prihlásení - LETOŠNÍKOVÁ, Petra - GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana. Využitie ChatGPT pri tvorbe nástrojov formatívneho hodnotenia. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 2-6.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 171 KB dostupné po prihlásení - TURZÁK, Tomáš - TELEKOVÁ, Radka. Diagnostické kompetencie učiteľov vo vzťahu k žiakom a ich rodine. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 28-32.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 190.2 KB dostupné po prihlásení - TOKOŠ, Peter. Model implementácie heuristického návodu D.I.T.O.R. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 11-15.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 257.9 KB dostupné po prihlásení