Search results

Records found: 337  
Your query: Keywords = "žiaci"
  1. TORNYAIOVÁ, Erika. Podpora reziliencie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 2, s. 8-11.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené168 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. BIELESZOVÁ, Dušana. Podpora regulácie konfliktnej komunikácie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 2, s. 30-32.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené192.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. RAKHIMZHANOVA, Lyazzat et al. Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs. - Registrovaný: Scopus. In European Journal of Educational Research. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714, 2025, vol. 14, no. 1, pp. 55-71.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    article

    article

  4. BELEŠOVÁ, Mária. Zlyhávanie slovenského školstva z pohľadu študentov učiteľstva - budúcich pedagógov. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 4-11.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené220.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. JABLONSKÝ, Tomáš. Priama výučba (DI) Siegfrieda Engelmanna. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 1, s. 18-21.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené160.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  6. PETLÁK, Erich. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť vyučovania. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 1, s. 2-5.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené157.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. KOSTURKOVÁ, Martina. Narušená komunikačná schopnosť. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 1, s. 22-26.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené161.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. LETOŠNÍKOVÁ, Petra - GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana. Využitie ChatGPT pri tvorbe nástrojov formatívneho hodnotenia. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 2-6.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené171 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. TURZÁK, Tomáš - TELEKOVÁ, Radka. Diagnostické kompetencie učiteľov vo vzťahu k žiakom a ich rodine. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 28-32.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené190.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. TOKOŠ, Peter. Model implementácie heuristického návodu D.I.T.O.R. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 11-15.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené257.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.