Search results

Records found: 294  
Your query: Keywords = "analýza trhu"
  1. HARTMAN, Ondřej. Začínáme na burze : jak uspět při obchodování na finančních trzích : akcie, komodity, forex, kryptoměny, akciové indexy a ETF. 3. přepracované a rozšířené vydání. Brno : BizBooks, 2023. 285 s. ISBN 978-80-265-1135-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Začínáme na burze

    book

  2. HOJDIK, Vladimír - KINTLER, Jakub. Media, Culture and Publishing: Assessing the Current State of the Sector in Slovak Republic. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 448-454. VEGA 1/0582/22.
    article

    article

  3. KUDLOVÁ, Zuzana. Trhovo orientovaná analýza tržieb na modelovom príklade. In Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii V. Medzinárodná vedecká konferencia. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii V : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5014-7, s. 45-48.
    article

    article

  4. ČVIRIK, Marián. Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and Its Influence on the Perception of Private Labels. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 16.
    article

    article

  5. FENDEKOVÁ, Eleonora - FENDEK, Michal. Cenová diskriminácia ako efektívny nástroj cenotvorby v podmienkach nedokonalej konkurencie. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 156-167 online. VEGA 1/0368/18.
    article

    article

  6. ACHENBACH, Peter - DUBCOVÁ, Gabriela. Microeconomics – Consumer Surplus & Producer Surplus Under Sustainability Aspects in the Industrial Economy. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 11-31 online. VEGA 1/0569/18 (50%), VEGA 1/0309/18 (50%).
    article

    article

  7. GOOLSBEE, Austan - LEVITT, Steven - SYVERSON, Chad. Microeconomics. 3rd Edition. New York : Macmillan International Higher Education, 2020. 649 s. ISBN 978-1-319-30679-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. PETROVČIKOVÁ, Katarína. Market Research Analysis. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. - Košice : KKM PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4747-5, pp. 147.
    article

    article

  9. KOVÁČ, Stanislav. Comovement and Spillover Effect During Crisis : Evidence from Physically Distance Countries. In Quantitative Methods in Economics: Multiple Criteria Decision Making XX. International Scientific Conference. Quantitative Methods in Economics: Multiple Criteria Decision Making XX : Proceedings of the International Scientific Conference: 27th May - 29th May 2020, Púchov, Slovakia. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-60-0, pp. 173-181. VEGA 1/0294/18, VEGA 1/0193/20.
    article

    article

  10. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Dopady spotrebiteľského správania sa na maloobchodný predaj potravín. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 81-91 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.