Search results
- KAPITÁN, Peter. Podpora predaja je dnes opatrná. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 83, (2025.
- BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 31-39.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 378.6 KB dostupné po prihlásení - BURZOVÁ, Simona. The Celebrity Effect: Purchasing Patterns of Generations Y and Z. In International Scientific Conference of Doctoral Students. 11. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024. ISBN 978-80-553-3842-2, pp. 74-78. VEGA 1/0505/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 724.1 KB dostupné po prihlásení - BOCÁNOVÁ, Slávka. Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5212-7, s. 5-11.
- WEISS, Erik - KOPČÁKOVÁ, Janka. Key Success Factors of Intersnack Slovakia: Product, Brand and Effective Purchasing Strategy. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5212-7, s. 67-77.
- Z galérie tvorcov : tvorba zamestnaneckej značky: krok za krokom s Katarínou Ďurčovou. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2024. ISSN 1339-5564, 2024, roč. 28, č. 1, s. 49-52.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 267.2 KB verejne dostupné - ANDRÝSKOVÁ, Jana - STRAKOVÁ, Ivana - ZICH, Robert. Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses. In Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118, 2024, roč. 20, č. 1, s. 85-105.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 215.4 KB verejne dostupné - KOPČÁKOVÁ, Janka - BOLTUN, Erik. Značka ako súčasť marketingovej stratégie. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 5-17.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 519.1 KB dostupné po prihlásení - Management in Marketing Communications. Edited by: František Pollák. 1st Edition. London : IntechOpen, 2024. 190 s. [10,4 AH]. ISBN 978-0-85466-619-5.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 3.4 MB dostupné po prihlásení - VAVLIČ, Lukáš - ZUZIK, Jozef. Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product Management and Branding. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 98-104. KEGA 032EU-4/2024.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 347.6 KB dostupné po prihlásení