Search results

Records found: 140  
Your query: Keywords = "budovanie značky"
  1. KAPITÁN, Peter. Podpora predaja je dnes opatrná. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 83, (2025.
    article

    article

  2. BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 31-39.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené378.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. BURZOVÁ, Simona. The Celebrity Effect: Purchasing Patterns of Generations Y and Z. In International Scientific Conference of Doctoral Students. 11. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024. ISBN 978-80-553-3842-2, pp. 74-78. VEGA 1/0505/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené724.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. BOCÁNOVÁ, Slávka. Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5212-7, s. 5-11.
    article

    article

  5. WEISS, Erik - KOPČÁKOVÁ, Janka. Key Success Factors of Intersnack Slovakia: Product, Brand and Effective Purchasing Strategy. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5212-7, s. 67-77.
    article

    article

  6. Z galérie tvorcov : tvorba zamestnaneckej značky: krok za krokom s Katarínou Ďurčovou. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2024. ISSN 1339-5564, 2024, roč. 28, č. 1, s. 49-52.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF267.2 KBverejne dostupné
    article

    article

  7. ANDRÝSKOVÁ, Jana - STRAKOVÁ, Ivana - ZICH, Robert. Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses. In Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118, 2024, roč. 20, č. 1, s. 85-105.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF215.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  8. KOPČÁKOVÁ, Janka - BOLTUN, Erik. Značka ako súčasť marketingovej stratégie. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 5-17.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené519.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. Management in Marketing Communications. Edited by: František Pollák. 1st Edition. London : IntechOpen, 2024. 190 s. [10,4 AH]. ISBN 978-0-85466-619-5.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.4 MBdostupné po prihlásení
    electonic book

    electonic book

  10. VAVLIČ, Lukáš - ZUZIK, Jozef. Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product Management and Branding. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 98-104. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené347.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.