Search results

Records found: 173  
Your query: Keywords = "ciele riadenia"
  1. ŠOLC, Marek. Rozhodovacie procesy v manažérstve. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 4/2010, roč. 15, zoš. 59, s. 30-33.
    article

    article

  2. STAŇKOVÁ, Dana Maria. Efektivní využívání lidských zdrojů ve vztahu k firemní strategii. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 4/2009, roč. 14, zoš. 55, s. 8 - 12.
    article

    article

  3. HADAROVÁ, Ľudmila. Líder ako kouč a mentor. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2008. ISSN 1335-1729, 3/2008, roč. 13, zoš. 50, s. 34-35.
    article

    article

  4. MAŤAŠOVÁ, Jana - DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília - BARKÓCIOVÁ, Miroslava. Education as One of the Targets of the Europe 2020 Strategy and the 2030 Agenda for Sustainable Development. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 144-156. A-24-107/0015-00, KEGA 035EU-4/2022.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené556.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. OKULICH-KAZARIN, Valery et al. Sustainability of Higher Education: Study of Student Opinions about the Possibility of Replacing Teachers with AI Technologies. In Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050, 2024, vol. 16, no. 1, pp. 1-19. EU NextGenerationEU 09I03-03-V01-00130.
    File nameSizeTyp prístupu
    V3 Artyukhov 22.pdf1.5 MBverejne dostupné
    article

    article

  6. OKULICH-KAZARIN, Valery et al. Will AI Become a Threat to Higher Education Sustainability? A Study of Students’ Views. - Regitrovaný: Scopus. In Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050, 2024, vol. 16, no. 11, pp. 1-19. Sobornist ZSL 20211204/1, 0124U000545, 09I03-03-V01-00130.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.6 MBverejne dostupné
    article

    article

  7. DEÁKOVÁ, Stanislava. Ciele a možnosti monitorovania udržateľného rozvoja na národnej úrovni v rámci vzdelávania a inklúzie. In Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : in Cooperation Circular Economy in the Context of Social Requirements and Market Constrains. - Brno : Masaryk University, 2024. ISBN 978-80-280-0656-3, s. 47-54. KEGA 019EU-4/2022.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené389.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. BARTEKOVÁ, Mária. Enhancing Sustainable Industrial Growth through Research and Development: A Comparative Study of Innovation in V4. In Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : in Cooperation Circular Economy in the Context of Social Requirements and Market Constrains. - Brno : Masaryk University, 2024. ISBN 978-80-280-0656-3, s. 14-26. VEGA 1/0462/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené768.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. TROŠANOVÁ, Mária. Pokroky štátov v znižovaní spotreby ľahkých plastových tašiek. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1335-7808, 2023, roč. 23, č. 5, s. 2-5.
    article

    article

  10. OLEXOVÁ, Cecília. Efektívny manažment času. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2023. ISSN 1335-1508, 2023, roč. 28, č. 12-13, s. 165-177.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 2.1 MBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.