Search results

Records found: 543  
Your query: Keywords = "dizajn"
  1. BURGER, Ivan - REHÁKOVÁ, Helena. Dizajn pracovného miesta a výkonnosť podniku. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2005. ISSN 1335-1729, 3/2005, roč. 10, zoš. 38, s. 6-12.
    article

    article

  2. KAPITÁN, Peter. V dizajne predajní sa objavujú nové prvky. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
    article

    article

  3. DANESHJO, Naqibullah et al. Design of the New Production Line in the Automotive Company. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2024, vol. 13, no. 1, pp. 112-122. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.5 MBverejne dostupné
    article

    article

  4. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Niekde stačí aj metrový obslužný úsek. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    article

    article

  5. ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Ekonomický model hodnoty designu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 16-18.
    article

    article

  6. KAPITÁN, Peter. V obchode chcú byť spotrebitelia ako doma. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 77, (2024.
    article

    article

  7. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny. Recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2024. [317 s.] [20 AH]. ISBN 978-80-8090-900-0.
    book

    book

  8. WHEELER, Alina - MEYERSON, Rob. Designing Brand Identity : A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding. 6th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 332 s. Available on Internet: <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31064160> ISBN 9781119984825.
    book

    book

  9. ČAKANIŠIN, Adrián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vývojové trendy kultúrneho a kreatívneho priemyslu v krajinách V4. In Crafts the Path From Small Business to Success – Synergies, Challenges, Opportunities. - Opole : Politechnika Opolska, 2024. ISBN 978-83-66903-72-2. ISSN 1429-6063, pp. 21-33.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.7 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. DAŇO, Ferdinand et al. Distribution : Distribution in Marketing : Distribution Management. Reviewers: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1st Edition. Bratislava : EKONÓM Publishing house, 2024. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-5179-3. [Copy count : 13, currently available 10, at library only 3]
    File nameSizeTyp prístupu
    Kópia titulnej strany2.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    Distribution

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.