Search results
- Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 1, s. 38-39.
- KAPITÁN, Peter. Mliečne výrobky sa ustálili. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Veľká noc bude bohatšia. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Free from stále má kam rásť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Spotrebiteľ chce od nápoja viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- Knihobot: veľký knižný prieskum. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 2, s. 18-19.
- KAPITÁN, Peter. Ochutené pivá vytláčajú klasiku. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 77, (2024.
- Najviac míňame na sýtené nealko. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 4, s. 34-35.
- KAPITÁN, Peter. Papierové letáky sú voči digitalizácii imúnne. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 78, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Spotrebiteľ skúša prémiové kategórie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 78, (2024.