Search results

Records found: 6  
Your query: Keywords = "druhy cien"
  1. ŠAGÁTOVÁ, Slavka. Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7, s. 138-143. VEGA 1/0410/10, VEGA 1/0549/10. 1/0549/10, VEGA, Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza.
    article

    article

  2. ŠAGÁTOVÁ, Slavka. Špecifiká tvorby cien pri zohľadnení geografických podmienok trhu. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 498-502.
    article

    article

  3. RAJŇÁK, Milan et al. Cenové rozhodovanie : tvorba - priority - stratégia. 3. vyd. (na obale 2. vyd.). Bratislava : Sprint vfra, 2007. 236 s. ISBN 978-80-89085-89-7. [Copy count : 13, currently available 9, at library only 3]
    book

    book

  4. RAJŇÁK, Milan et al. Cenové rozhodovanie : tvorba - priority - stratégia. 2. doprac. vyd. Bratislava : Sprint, 2002. 252 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-07-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  5. OLÁH, Michal. Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. ISSN 1335-4701, 13. apríla 1999, roč. 7, č. 69, s. 6.
    article

    article

  6. LIPIANSKA, Júlia. Tvorba cien v obchode. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 9, s. 48.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.