Search results

Records found: 15  
Your query: Keywords = "ecolabelling"
  1. MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 113-120 online.
    article

    article

  2. BOOROVÁ, Brigita. Dobrovoľný environmentálny koncept podniku. In Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4279-1, s. 46-52 CD-ROM. VEGA 1/0305/15.
    article

    article

  3. DUPAĽ, Andrej - RICHNÁK, Patrik - GUBOVÁ, Klaudia. Komparácia vybraných nástrojov environmentálnej politiky v krajinách Európskej únie. In Vplyv environmentálnych nástrojov na zvyšovanie konkurencieschopnosti a udržateľnosti podnikov - II. : zborník vedeckých statí Katedry manažmentu výroby a logistiky pri príležitosti Týždňa vedy a techniky 2016. - Bratislava : Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM EU, 2016. ISBN 978-80-225-4342-2, s. 18-25 CD-ROM. VEGA 1/0305/15 50%, PMVP I-16-108-00 50%.
    article

    article

  4. MELICH, Pavel. Vývoj environmentálneho označovania produktov na území Slovenskej republiky. In Vplyv environmentálnych nástrojov na zvyšovanie konkurencieschopnosti a udržateľnosti podnikov - II. : zborník vedeckých statí Katedry manažmentu výroby a logistiky pri príležitosti Týždňa vedy a techniky 2016. - Bratislava : Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM EU, 2016. ISBN 978-80-225-4342-2, s. 33-41 CD-ROM. VEGA 1/0305/15.
    article

    article

  5. RICHNÁK, Patrik - GUBOVÁ, Klaudia - MAREČKOVÁ, Zuzana. Environmentálne označovanie produktov ako nástroj environmentálnej politiky štátu. In Vplyv environmentálnych nástrojov na zvyšovanie konkurencieschopnosti a udržateľnosti podnikov - II. : zborník vedeckých statí Katedry manažmentu výroby a logistiky pri príležitosti Týždňa vedy a techniky 2016. - Bratislava : Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM EU, 2016. ISBN 978-80-225-4342-2, s. 56-63 CD-ROM. VEGA 1/0305/15.
    article

    article

  6. JACINTO, Domingos - MOLNÁROVÁ, Dagmar. Ekolabeling a environmentálne záväzky firmy. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 11, s. 38-39.
    article

    article

  7. RUSKO, Miroslav - KORAUŠ, Antonín. Ekolabeling, LCA, ekodizajn a "zelený" marketing. In Životné prostredie : revue pre teóriu a tvorbu životného prostredia. - Bratislava : Ústav krajinnej ekológie SAV, 2004. ISSN 0044-4863, 2004, roč. 38, č. 4, s. 178-181.
    article

    article

  8. KOŽENÁ, Marcela. Metoda LCA a její význam při hodnocení vlivu výrobních činností na životní prostředíi. In I. medzinárodný vedecký seminár doktorandov. Participácia doktorandov na vedeckovýskumnej činnosti na prelome tisícročí : I. medzinárodný vedecký seminár doktorandov, Bratislava, 20. október 2000. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky EU, 2000. ISBN 80-225-1327-X, s. 86-87.
    article

    article

  9. SŤAHEL, Richard. Na Slovensku sa za tri roky podarilo označiť len 22 produktov. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2000. ISBN 0862-9567. ISSN 1335-4701, 20.-22. októbra 2000, roč. 8, č. 201, s. 7.
    article

    article

  10. Strach z nepoznaného. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 6, s. 38-39.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.