Search results

Records found: 129  
Your query: Keywords = "hodnota trhová"
  1. SOCOLIUC, Mihaela Ionela et al. Identifying Obstacles in the Evaluation of Companies Based on the Research Cluster Method. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239, 2022, vol. 199, no. 9-10, pp. 4-18.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF8.3 MBverejne dostupné
    article

    article

  2. SAULĪTE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Media Brand Theoretical Framework. In Encyclopedia : Scholarly Community. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022, pp. [1-13] online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF156.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. SAVITRI, Enni et al. The Market Value of Equity of Manufacturing Companies During the Covid-19 Pandemic. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2021. ISSN 1810-4967, 2021, vol. 18, no. 4, s. 1-11.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF433.3 KBverejne dostupné
    article

    article

  4. TÓTHOVÁ, Alena - TÓTH, Miroslav. Finančné parametre určujúce postavenie malých a stredných podnikov na trhu. In Podnikové financie vo vede a praxi 2020 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií = Proceedings of Scientific Papers of Department of Corporate Finance. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4785-7, s. 116-126 online. VEGA 1/0240/20.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF449.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  5. PINDA, Ľudovít. Reinvestment and Insurance Decisions. In Fakulta hospodárskej informatiky EU. Katedra matematiky a aktuárstva. Aktuárska veda v teórii a v praxi 2020 : recenzovaný monografický zborník vedeckých prác: Reviewed Collection of Resarch Papers. - Brno : H.R.G. spol. s r.o., 2020. ISBN 978-80-88320-36-4, s. 105-111. VEGA 1/0166/20.
    article

    article

  6. DŽMURÁŇOVÁ, Hana. The Application of Interest Rate Risk Regulation on the Czech and Slovak Banking Sectors. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2020. ISSN 0013-3035, 2020, roč. 68, č. 3, s. 211-230.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF653 KBverejne dostupné
    article

    article

  7. KANG, Minjung - YOO, Young-Tae. Investor Perception of Fair Value Evaluation: Focusing on Financial Instruments. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2019. ISSN 1810-4967, 2019, vol. 16, no. 1, s. 203-214.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF434.8 KBverejne dostupné
    article

    article

  8. JANČOVIČOVÁ BOGNÁROVÁ, Kristína. Contribution of EVA Leverage to the Total Leverage Effect on the Company. In CKS 2019 Challenges of the Knowledge Society. International Conference. CKS 2019 Challenges of the Knowledge Society : International Conference, 17th-18th May 2019, Bucharest. - Bucharest : Nicolae Titulescu University Publishing House, 2019. ISSN 2359-9227, pp. 989-993. VEGA 1/0946/17. 1/0946/17, VEGA, Úverový cyklus, kreditné riziko a jeho determinanty v krajinách strednej a východnej Európy.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF894.6 KBverejne dostupné
    article

    article

  9. KOZÁKOVÁ, Mária - HOJDIK, Vladimír. Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4656-0, s. 287-294 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené303.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. PETROVČIKOVÁ, Katarína - SUDZINA, František. Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values. In Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics. Eurasia Business and Economics Society Conference EBES. Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics : Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology. - Cham : Springer, 2018. ISBN 978-3-319-76287-6. ISSN 2364-5067, pp. 53-62 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF185.4 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.