Search results

Records found: 165  
Your query: Keywords = "hypermarkety"
  1. GONTKOVIČOVÁ, Barbora - PAVLÍK, Martin. Trendy a vývoj maloobchdoných tržieb na Slovensku. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 2, s. 23-28 online.
    article

    article

  2. POLIAČIKOVÁ, Eva. Vnímanie obchodných formátov zákazníkmi na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2017. ISSN 1338-6581, 2017, roč. 6, č. 1, s. 129-136.
    article

    article

  3. KRIŽAN, František et al. Heterogeneity of Shopping Centers' Attractiveness in Bratislava. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Geographia Technica : an International Journal for the Progress of Scientific Geography. - Cluj : Cluj University Press. ISSN 2065-4421, 2016, vol. 11, no. 2, pp. 61-68. VEGA 1/0082/15, VEGA 1/0540/16.
    article

    article

  4. LEGÉŇ, Marek. Hypermarkety zahnané do kúta. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684, 18. júna 2015, roč. 25, č. 24, s. 42-45.
    article

    article

  5. KAPITÁN, Peter. Čaro hypermarketov sa vytráca. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 10.
    article

    article

  6. RAŠEVOVÁ, Kristína. Samoobsluhy posilnia svoje pozície : ozveny Samošky 2015. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, november-december 2015, roč. 5, č. 26, s. P6-P8.
    article

    article

  7. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Hypermarkety bojujú o miesto pod slnkom. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, júl-august 2015, roč. 5, č. 24, s. 16.
    article

    article

  8. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Monika. Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 253-259 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article

  9. SERES HUSZÁRIK, Erika - DOBAI KORCSMÁROS, Enikő. Tesco - a kiskereskedelmi piac legfőbb innovátora. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2013. ISSN 1338-6581, 2013, roč. 2, č. 2, s. 195-204.
    article

    article

  10. KLÁNOVÁ, Eva. Investicemi do moderních technologií se obchod připravuje na návrat k ekonomickému růstu. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6, s. 70-80.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.