Search results

  1. MIZERÁK, Ondrej. Zlepšite imidž firmy vďaka virtálnemu sídlu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 1-2, s. 32-36.
    article

    article


  2. GAVUROVÁ, Beáta et al. The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728, 2018, no. 2, pp. 72-84.
    article

    article


  3. AMRON, Amron. The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 13, pp. 228-239.
    article

    article


  4. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu [elektronický zdroj]. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X, 2018, roč. 8, č. 1, s. 63-78.
    article

    article


  5. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231, 2018, roč. 26, č. 1, s. 30-33.
    article

    article


  6. KOZÁKOVÁ, Mária. Význam a úloha sociálnych médií v procese riadenia on-line reputácie. In Scientia Iuventa 2018. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. ISBN 978-80-557-1426-4, s. [1-11]. APVV-15-0511.
    article

    article


  7. Zabudnite na faux pas. Osem rád (nielen) pre biznismenov. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1339-2433, 2018, roč. 10, č. 11, s. 84-87.
    article

    article


  8. KIM, Renee B. The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity. In Actual Problems of Economics : peer-reviewed journal. - Kiev : National Academy of Management, 2018. ISSN 1993-6788, 2018, no. 5-6, pp. 33-43.
    article

    article


  9. FORET, Miroslav et al. Management integrované marketingové a podnikové komunikace. Recenzenti: Alena Daňková, Mária Dzurová, Eva Jaderná. 1. vydání. Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018. 135 s. ISBN 978-80-86747-48-4.
    book

    book


  10. MAZÚCHOVÁ, Ľudmila et al. Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 4, s. 196-205.
    article

    article