Search results

Records found: 137  
Your query: Keywords = "kvalita tovaru"
  1. KAPITÁN, Peter. Inflácia podnietila rast kvality. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    article

    article

  2. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Sviatky prajú pripraveným. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 73, (2023.
    article

    article

  3. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Mystery shopping

    book

  4. HRUŠOVSKÁ, Dana - GRANČIČOVÁ, Katarína. Medzinárodné organizácie podieľajúce sa na trvalo udržateľnej spotrebe, testovaní produktov, vnímaní kvality produktov. In Diffusion and Consequences of Green Innovations in Imperfectly Competitive Markets : zborník vedeckých prác. - Brno : Munipress, 2022. ISBN 978-80-280-0181-0, pp. 39-48. VEGA 1/0708/20 (50%), VEGA 1/0646/20 (50%).
    article

    article

  5. RUDY, Vladimír et al. Design of Metallurgical Production in the Context of Industry 4.0. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Advances in Science and Technology Research Journal. - Lublin : Lublin University of Technology. ISSN 2080-4075, 2022, vol. 16, no. 5, pp. 271-276. KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 002TUKE-4/2020, KEGA 032EU-4/2020.
    article

    article

  6. BREZINOVÁ, Janette - SAILER, Henrich. Hodnotenie kvality renovačných vrstiev v tribologických podmienkach. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2022. ISSN 1337-7094, 2022, č. 45, s. 21-25.
    article

    article

  7. dTest. Praha : dTest. 12x ročne. ISSN 1210-731X. Available on Internet: www.dtest.sk
    journal

    journal

  8. BEVERLAND, Michael. Brand Management : Co-creating Meaningful Brands. 2nd Edition. London : SAGE, 2021. 410 s. ISBN 978-1-5297-2012-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. BARTKOVÁ, Lucia. Dvojitá kvalita tovarov dennej potreby v EÚ a jej vplyv na spotrebné správanie. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 179 s. ISBN 978-80-557-1812-5. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  10. ZÁVADSKÝ, Ján - HIADLOVSKÝ, Vladimír. Economic Problems of Dual Quality of Everyday Consumer Goods. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2020. ISSN 1728-6239, 2020, vol. 185, no. 9-10, s. 70-78.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.