Search results

Records found: 244  
Your query: Keywords = "médiá sociálne"
  1. PIATRA, Lukáš. Vzťahy s médiami a sociálne siete ako súčasť krízovej komunikácie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 77-86. KEGA 029EU-4/2022.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené846.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. RENNER, Manfred - GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Theorie und Praxis des Offline-Marketings in der Heilpraktikerpraxis. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 90-113. VEGA 1/0109/24.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené474.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené27.9 MBdostupné po prihlásení
    book

    book

  4. BURZOVÁ, Simona. Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 5-15. VEGA 1/0354/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené257.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. MADLEŇÁK, Adam. Racionalita komunikačnej odozvy podniku ako základ posilňovania community managementu v online prostredí. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213, 2024, roč. 25, č. 2, s. 77-91.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF418 KBverejne dostupné
    article

    article

  6. KOROBANIČOVÁ, Iveta - RONČÁKOVÁ, Romana. Engaging New Audiences: Innovative Tools for Museum and Gallery Development in Slovakia. In Verejná správa a spoločnosť : [elektronický vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2024. ISSN 2453-9236, 2024, roč. 25, č. 2, s. 77-88.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF790.8 KBverejne dostupné
    article

    article

  7. BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Effectiveness of Digital Content Distribution Channels. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 6-16. VEGA 1/0392/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené270.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. BURZOVÁ, Simona. Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 17-25. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené217.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. COMPETITION. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2024. 97 s. ISBN 978-80-88064-74-9. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF12.8 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  10. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF850.4 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.