Search results
- PIATRA, Lukáš. Vzťahy s médiami a sociálne siete ako súčasť krízovej komunikácie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 77-86. KEGA 029EU-4/2022.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 846.5 KB dostupné po prihlásení - RENNER, Manfred - GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Theorie und Praxis des Offline-Marketings in der Heilpraktikerpraxis. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 90-113. VEGA 1/0109/24.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 474.1 KB dostupné po prihlásení - Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 27.9 MB dostupné po prihlásení - BURZOVÁ, Simona. Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 5-15. VEGA 1/0354/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 257.1 KB dostupné po prihlásení - MADLEŇÁK, Adam. Racionalita komunikačnej odozvy podniku ako základ posilňovania community managementu v online prostredí. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213, 2024, roč. 25, č. 2, s. 77-91.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 418 KB verejne dostupné - KOROBANIČOVÁ, Iveta - RONČÁKOVÁ, Romana. Engaging New Audiences: Innovative Tools for Museum and Gallery Development in Slovakia. In Verejná správa a spoločnosť : [elektronický vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2024. ISSN 2453-9236, 2024, roč. 25, č. 2, s. 77-88.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 790.8 KB verejne dostupné - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Effectiveness of Digital Content Distribution Channels. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 6-16. VEGA 1/0392/23.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 270.8 KB dostupné po prihlásení - BURZOVÁ, Simona. Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 17-25. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 217.5 KB dostupné po prihlásení - COMPETITION. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2024. 97 s. ISBN 978-80-88064-74-9. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 12.8 MB verejne dostupné - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 850.4 KB verejne dostupné