Search results

Records found: 237  
Your query: Keywords = "médiá sociálne"
  1. Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  2. BURZOVÁ, Simona. Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 17-25. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené217.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. COMPETITION. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2024. 97 s. ISBN 978-80-88064-74-9. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF12.8 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  4. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF850.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  5. ERDMANN, Anett - EIZAGUIRRE, Maria. Let's (Re)locate Digitally: Spatial Competition for Users' Engagement in the Social Media Space. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2024. ISSN 1804-1728, 2024, no. 1, pp. 184-205.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF623.8 KBverejne dostupné
    article

    article

  6. Management in Marketing Communications. Edited by: František Pollák. 1st Edition. London : IntechOpen, 2024. 190 s. [10,4 AH]. ISBN 978-0-85466-619-5.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.4 MBdostupné po prihlásení
    electonic book

    electonic book

  7. KALAMEN, Kristián et al. E-Marketing Communication in the Beverage Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 93-103. VEGA 1/0140/21.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF432.5 KBverejne dostupné
    article

    article

  8. DZILSKÁ, Zuzana et al. Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media. In Management in Marketing Communications. - London : IntechOpen, 2024. ISBN 978-0-85466-619-5, pp. 103-126. VEGA 1/0110/24.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené442.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. ČERŇANOVÁ, Lucia - STOVÍČEK, Filip. Online Reputation of the Most Important Theaters in Slovakia Based on Their Social Networks. In Current Trends in Business Administration. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024. ISBN 978-80-225-5177-9, pp. 232-238. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené391.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. Jazyk a politika na pomedzí lingvistiky a politológie IX.. Medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IX. Editor: Radoslav Štefančík ; reviewers: Lívia Adamcová, Robert Ištok. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 481 s. [27,58 AH]. ISBN 978-80-225-5196-0. ISSN 2729-8973 (online).
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF39.2 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.