Search results

Records found: 1450  
Your query: Keywords = "médiá"
  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    article

    article

  2. SLÁDEK, Pavel - PEŠEK, Ondřej. Cancel culture v oblasti marketingové komunikace. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 1, s. 24-25.
    article

    article

  3. Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  4. ČIDEROVÁ, Denisa - BELVONČÍKOVÁ, Eva. Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better? - Registrovaný: Web of Science. In Media Literacy and Academic Research. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 2585-8726, 2024, vol. 7, no. 1, pp. 26-50. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299, KEGA 003EU-4/2022.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
    article

    article

  5. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Transformácia obchodných modelov a inovatívne prístupy s využitím sociálnych médií v krajinách Európskej Únie. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 112-121. VEGA 1/0012/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF414.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  6. BURZOVÁ, Simona. Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 17-25. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené217.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. KOŽÍŠEK, Vladimír. Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 3, s. 24-25.
    article

    article

  8. COMPETITION. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2024. 97 s. ISBN 978-80-88064-74-9. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF12.8 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  9. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF850.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  10. FRÍVALDSKÝ, Marián - VERNER, Robert. Fake News and Its Effects on Public Trust. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 201-216. A-24-107/0015-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené345.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.