Search results
- REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
- SLÁDEK, Pavel - PEŠEK, Ondřej. Cancel culture v oblasti marketingové komunikace. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 1, s. 24-25.
- Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.2 MB verejne dostupné - ČIDEROVÁ, Denisa - BELVONČÍKOVÁ, Eva. Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better? - Registrovaný: Web of Science. In Media Literacy and Academic Research. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 2585-8726, 2024, vol. 7, no. 1, pp. 26-50. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299, KEGA 003EU-4/2022.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2 MB verejne dostupné - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Transformácia obchodných modelov a inovatívne prístupy s využitím sociálnych médií v krajinách Európskej Únie. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 112-121. VEGA 1/0012/22.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 414.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení - BURZOVÁ, Simona. Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 17-25. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 217.5 KB dostupné po prihlásení - KOŽÍŠEK, Vladimír. Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 3, s. 24-25.
- COMPETITION. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2024. 97 s. ISBN 978-80-88064-74-9. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 12.8 MB verejne dostupné - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 850.4 KB verejne dostupné - FRÍVALDSKÝ, Marián - VERNER, Robert. Fake News and Its Effects on Public Trust. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 201-216. A-24-107/0015-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 345.7 KB dostupné po prihlásení