Search results
- REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
- PIATRA, Lukáš. Vzťahy s médiami a sociálne siete ako súčasť krízovej komunikácie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 77-86. KEGA 029EU-4/2022.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 846.5 KB dostupné po prihlásení - RAHMAT, Najib Rahman - MÉSZÁROS, Róbert. Unraveling the Influence of Information Sources on Afghan Emigration Decision: Implication for EU Policies to Deter Immigration in the Origin. In The EurAseans : Journal on Global Socio-Economic Dynamics. - Bangkok : International College Suan Sunandha Rajabhat University. ISSN 2539-5645, 2025, vol. 50, no. 1, pp. 440-462. A-24-101/0013-00.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 606.5 KB verejne dostupné - RENNER, Manfred - GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Theorie und Praxis des Offline-Marketings in der Heilpraktikerpraxis. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 90-113. VEGA 1/0109/24.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 474.1 KB dostupné po prihlásení - POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KALAMEN, Kristián. Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2025, vol. 37, special Issue, pp. 85-97. VEGA 1/0110/24, 01SVV22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 292.6 KB dostupné po prihlásení - Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 27.9 MB dostupné po prihlásení - MOCKOVÁ, Nina - SPIŠIAKOVÁ, Mária. La guerra en Ucrania en el lenguaje político en los medios de comunicación españoles: Análisis de discurso de prensa escrita. - Registrovaný: Scopus. In Ikala, revista de lenguaje y cultura. - Medellín : University of Antioquia. ISSN 0123-3432, 2025, vol. 30, no. 1, pp. 1-20. VEGA 1/0075/24, APVV-23-0040.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 425.1 KB verejne dostupné - PROFANT, Tomáš Imrich. Vyváženosť v RTVS. Čo to vlastne znamená? In Pravda. - Bratislava : OurMedia SR, 2024. ISSN 1335-4051, 7. mája 2024, roč. 34, č. 88, s. [1-2]. Available on Internet: <https://nazory.pravda.sk/dnes-pise/clanok/709100-vyvazenost-v-rtvs-co-to-vlastne-znamena/>
- UKROPEC, Anton. Ochrana osobných údajov pri obecných podujatiach. In Právo pre ROPO a obce v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1337-7523, 2024, roč. 17, č. 12, s. 16-19.
- BURZOVÁ, Simona. Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 5-15. VEGA 1/0354/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 257.1 KB dostupné po prihlásení