Search results
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar - JANEČEK, Petr. Strategický marketing : strategie a trendy. 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 428 s. ISBN 978-80-271-3722-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- KUKURA, Marek. Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2022. 162 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
File name Size Typ prístupu Príloha 116.7 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 2.4 MB verejne dostupné - HANULÁKOVÁ, Eva - ORESKÝ, Milan - KUKURA, Marek. Biznis modely : podnikanie, stratégie, kompetencie. Recenzenti: Zdenka Musová, Ina Bečková Kováčová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 288 s. [14,15 AH]. ISBN 978-80-225-4985-1. [Copy count : 12, currently available 3, at library only 2]
- LEE, Nancy R. - KOTLER, Philip. Social Marketing : Behavior Change for Social Good. 6th Edition. Thousand Oaks : SAGE, 2020. 486 s. ISBN 978-1-5443-7186-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- SHEMYATIKHINA, L. - SHIPITSYNA, K. - USHEVA, M. Marketing Management of a Nonprofit Organization. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. ISSN 2585-7258, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 19-29.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 333 KB verejne dostupné - KUKURA, Marek. Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 152-160 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 325 KB dostupné po prihlásení - KUKURA, Marek. Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease. In EDAMBA 2020. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4794-9, pp. 425-433 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 283.2 KB dostupné po prihlásení - CHOMOVÁ, Katarína. A Typology of Sustainability Innovations. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 17-24 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 911.8 KB dostupné po prihlásení - FRANCOVÁ, Zuzana. Možnosti využitia marketingu v cirkulárnej ekonomike. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 5-16 online. VEGA 1/0587/19.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 164.3 KB dostupné po prihlásení - RESHETNIKOVA, Iryna L. Fair Trade as a Modern Tool of Socially Responsible Marketing: Global Trends and Prospects of Application in Ukraine. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746, 2019, roč. 18, č. 1, s. 7-18.