Search results
- ISAACSON, Walter. Steve Jobs. Preklad: Stanislav Petruš. zrevidované a opravené vydanie (2022). Bratislava : Eastone Books, 2011, 2022. 554 s. ISBN 978-80-8109-194-0. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- MIKULIČOVÁ, Jitka. Aktuálne na tému priemyselné vlastníctvo a kauzálna príslušnosť v civilnom a správnom súdnictve. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2021. ISSN 1339-5564, 2021, roč. 25, č. 1, s. 48-50.
- KONEČNÝ, Michal - VILÁGI, Róbert - POLLÁK, František. Reputačný manažment – vybrané metódy hodnotenia a meracie nástroje. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 290-300 online.
- KOČIŠ, Michal. Najnovšia Smernica OECD o transferovom oceňovaní: Nehmotný majetok. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1335-0897, 2019, roč. 24, č. 1, s. 178-203.
- HANOUSEK, Jan - JURAJDA, Štěpán. Názvy společností a jejich vliv na výkonnost firem. In Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2018. ISSN 0032-3233, 2018, roč. 66, č. 6, s. 671-688.
- KOZÁKOVÁ, Mária - LUKÁČ, Jakub. Corporate Reputation in the Automotive Industry. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 281-285. APVV-15-0511.
- VELICHOVÁ, Ľudmila. Začíname podnikať : manuál začínajúceho podnikateľa. Recenzenti: Terézia Garajová, Gabriela Horecká. 1. vydanie. Bratislava : Agentúra pre vzdelanie a vedu (SEA), 2018. CD-ROM [34 s.] [1,7 AH]. ISBN 978-80-972082-4-0.
- AMRON, Amron. The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 13, pp. 228-239.
- JUHÁSZOVÁ, Ingrid et al. Reputačný manažment v podmienkach automobilového priemyslu : skúmanie finančných aspektov reputácie. Recenzenti: Peter Dorčák, Benjamin Beug. 1. vydanie. Bratislava : KARTPRINT, 2018. 123 s. [7 AH]. APVV-15-0511. ISBN 978-80-89553-57-0.
- DAVID, John P. How to protect (or destroy) your reputation online : the essential guide to avoid digital damage, lock down your brand, and defend your business. Wayne : Career Press, 2017. 224 s. ISBN 978-1-63265-064-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]