Search results

Records found: 1128  
Your query: Keywords = "meranie"
  1. PUCHÁ, Nikoleta. Inovatívne merania a porovnávania produktivity práce. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2011. ISSN 1335-1729, 3/2011, roč. 16, zoš. 62, s. 14-17.
    article

    article

  2. GÖKTEN, Meryem - HEIMBERGER, Philipp - LICHTENBERGER, Andreas. How Far from Full Employment? : The European Unemployment Problem Revisited - Online Appendix. Working Paper 245. Vienna : The Vienna Institute for International Economic Studies, 2024. 38 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.5 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  3. MALEGA, Peter - DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Measurement of Key Industrial Engineering Indicators in the Context of Change. Reviewers: Monika Hudáková, Michal Šimon, Christian Dietrich. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2024. 169 s. [8,5 AH]. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 003TUKE-4/2024. ISBN 978-3-96595-040-5.
    book

    book

  4. HURBÁNKOVÁ, Ľubica. Chudoba - definícia, druhy a ukazovatele. In Chudoba a sociálne vylúčenie v období inflačnej krízy v SR a EÚ : zborník vedeckých statí k projektu VEGA 1/0285/24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5198-4, s. 7-16. VEGA 1/0285/24.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené433.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku. Recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 77 s. [4,84 AH]. I-24-105-00. ISBN 978-80-225-5148-9. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku

    book

  6. NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - ČVIRIK, Marián - MARTÍNEZ, José Manuel Guaita. Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context. - Registrovaný: Web of Science. In ESIC Market : Economics and Business Journal. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867, 2024, vol. 55, no. 2, pp. 1-19. I-24-105-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    article

    article

  7. KOCÚROVÁ, Nina et al. Measurement of Gender Stereotyping in Technological Domains: A Literature Review. In FEB Zagreb 2024. International Odyssey Conference on Economics and Business. Odyssey Conference : Proceedings of FEB Zagreb 15th International Odyssey Conference on Economics and Business. - Zagreb : University of Zagreb, 2024. ISSN 2671-132X, pp. 262-273. VEGA 1/0767/21, VEGA 1/0623/22, VEGA 1/0662/23, EUGAIN CA19122.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené467.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny. Recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2024. [317 s.] [20 AH]. ISBN 978-80-8090-900-0.
    book

    book

  9. SZENDREY, Orsolya - DOMBI, Mihály. Measuring Climate Risks with Indirect Emissions. In Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271, 2023, vol. 22, no. 1, pp. 57-76.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF547.5 KBverejne dostupné
    article

    article

  10. MOZGOVAYA, Olga - SMALEI, Uladzimir. Sustainable Tourism Development. Approaches to Assessing Achievement of the Objectives. In Ekonomická revue cestovného ruchu : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2023. ISSN 0139-8660, 2023, roč. 56, č. 1, s. 4-9.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.