Search results

Records found: 30  
Your query: Keywords = "metódy propagačné"
  1. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    article

    article

  2. BOŤANSKÁ, Mária. Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 10, s. 78-79.
    article

    article

  3. KUCHTA, Martin. Natívna reklama v digitálnom prostredí : identifikácia redakčného a plateného obsahu. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-9] CD-ROM. 2015-PSD-PAV-02.
    article

    article

  4. ŠRENKEL, Ľudovít. 10 tipov ako pripraviť úspešnú crowdfundingovú kampaň. In On-line magazín o podnikaní Podnikajte.sk. - Plevník - Drienové : Inventic, 2015. ISSN 1338-2187, 3.2.2015, s. [1-4] online.
    article

    article

  5. BOŤANSKÁ, Mária. Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 20-22.
    article

    article

  6. HAJDUOVÁ, Zuzana. Rentabilita pay per click kampane. In Marketing a obchod v teórii a praxi. Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015. ISBN 978-80-225-4186-2, s. 15 CD-ROM.
    article

    article

  7. PODRACKÁ, Katarína. Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2014. ISSN 1337-9798, 2014, roč. 6, č. Leto, s. 68-69.
    article

    article

  8. MIHALČOVÁ, Bohuslava - VISTÁNOVÁ, Anna. Reklama - fenomén komunikačného mixu. In Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1, s. 508-515.
    article

    article

  9. ŠEVČÍKOVÁ, Kamila. Nový trend v bannerovej reklame - RTB. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 1, s. 60-61.
    article

    article

  10. KRÁĽ, Pavol. Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 314-321.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.