Search results

Records found: 258  
Your query: Keywords = "mlieko"
  1. Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 1, s. 38-39.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF271.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  2. KAPITÁN, Peter. Mliečne výrobky sa ustálili. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    article

    article

  3. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. The Market for Plant-Based Milk Alternatives in Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 149-163. VEGA 1/0398/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené384.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. KAPITÁN, Peter. Ľudia sa začínajú obmedzovať. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
    article

    article

  5. SYRŮČEK, Jan et al. Recent Development of Economic Indicators on Czech Dairy Farms. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2023. ISSN 1805-9295, 2023, vol. 69, no. 2, pp. 45-54.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF325.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  6. SYRŮČEK, Jan - BARTOŇ, Luděk - BURDYCH, Jiří. Break-Even Point Analysis for Milk Production – Selected EU Countries. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295, 2022, vol. 68, no. 6, s. 199-206.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF511.9 KBverejne dostupné
    article

    article

  7. TINÁK, Rastislav. Za zdražením potravín sú aj proteíny. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 1, s. 20-21.
    article

    article

  8. KAPITÁN, Peter. Mliečne alternatívy neprevládnu. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
    article

    article

  9. JANIGA, Ivan. Za mlieko platíme rekordne veľa. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 6, s. 28-29.
    article

    article

  10. BÓRAWSKI, Piotr et al. Changes in the Comparative Advantage of Polish Dairy Products. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295, 2022, vol. 68, no. 12, pp. 464-475.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF385.7 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.