Search results
- FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
- ALENOVÁ, Gabriela. Ošiaľ pred vianocami zaťažil planétu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 1, s. 22-23.
- BRUMĂ, Ioan-Sebastian et al. Does the Payment Method Matter in Online Shopping Behaviour? Study on the Romanian Market of Vegetables during the Pandemic Crisis. In Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X, 2024, vol. 70, no. 1, pp. 34-47.
- PAJONK, Peter. Manažment nákupných rizík v priemyselných podnikoch: Prehľadový článok. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 92-104. VEGA 1/0462/23.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 446.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- SIMINSKÁ, Eva. Rozhodovacia prax vo verejnom obstarávaní v oblasti dopravy. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 1, s. 32-37.
- Vráti sa e-commerce na Slovensku k rastu? In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 14-15.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 148.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení - LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
- MIKŠÍK, Ondřej. Czech Consumers and Online Regional Food Shopping: After Pandemic Changes in Shopping Habits. In Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X, 2024, roč. 24, č. 1, s. 53-63.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 560.2 KB verejne dostupné - KORCSMÁROS, Enikö et al. The Impact of the Coronavirus Pandemic on SMEs in Term of Customer Centricity in Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Scopus. In Data-Centric Business and Applications : Advancements in Information and Knowledge Management. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. ISBN 978-3-031-62213-7, pp. 163-180.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 382.4 KB verejne dostupné