Search results

Records found: 75  
Your query: Keywords = "obuv"
  1. MATZ, Jozef. Z nuly medzi elitu trailového sveta - Inov 8 útočí s revolučným grafénom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 14-15.
    article

    article

  2. BOBÁŇ, Václav. Juraj Fehervari: Be Lenka vyrába výnimočné produkty s vyšším zmyslom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 3-5.
    article

    article

  3. KOLÁŘ, Vojtěch. Made in China už se tolik nevyplácí. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, roč. 24, č. 6, s. 17-19.
    article

    article

  4. Ani najlepší produkt sa nepredá sám. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 26-28.
    article

    article

  5. BUBLÍKOVÁ, Barbora. Neodbytná královna americké módy. In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2017. ISSN 0026-8720, 2017, roč. 52, č. 5, s. 52-54.
    article

    article

  6. PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin - MEDVECOVÁ, Ivana. Sales promotion of brand shoes business enterprise. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s. 183-188 online.
    article

    article

  7. HUBINÁKOVÁ, Henrieta. Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 79-85 online.
    article

    article

  8. RAGHUNATHAN, Anuradha. Kľukatá cesta Baťu po Indii. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2015. ISSN 1338-2527, 2015, roč. 5, č. Október, s. 66-68.
    article

    article

  9. RABATINOVÁ, Marcela. Štruktúra konečnej spotreby domácností v SR. In Nové výzvy v oblasti verejných financií : [recenzovaný] zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4184-8, s. [1-5] CD-ROM. VEGA 1/0443/15.
    article

    article

  10. LEGÉŇ, Marek. Lekár, ktorý obul Európu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684, 16. októbra 2014, roč. 24, č. 41, s. 42-43.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.