Search results
- ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea. Vzhľad učiteľa a štýl odievania ako determinant efektívnej edukácie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 1, s. 24-26.
- UHRÁKOVÁ, Petra. Nákupný ošiaľ sa nekonal. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 3, s. 12-13.
- STIGLIANO, Giuseppe - KOTLER, Philip - POZZOLI, Riccardo. Onlife Fashion : 10 Rules for the Future of High-End Fashion. London : LID Publishing, 2022. 302 s. ISBN 978-1-911687-08-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Sustainable Fashion as a Part of the Circular Economy Concept. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 29-37 online. VEGA 1/0587/19.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 796.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení - PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Abraka : dievčatá v akcii. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 9-10 online.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 288.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané problémy v oblasti udržateľnej módy. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 46-54 online. VEGA 1/0587/19.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 204.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení - BLECHOVÁ, Eva. Zalando má roboty na jemnou práci i největší sorter. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 10, s. 20-23.
- SOROKOVÁ, Tatiana. Spoločenské podujatia a eventy v školách. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 6, s. 21-23.
- VOKOUNOVÁ, Dana. Nákupné štýly mladej generácie. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 34-41. VEGA 1/0657/19.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 199.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení - Circular Economy in Textiles and Apparel : Processing, Manufacturing, and Design. Edited by: Subramanian Senthilkannan Muthu. Cambridge : Woodhead Publishing/Elsevier, 2019. 226 s. The Textile Institute Book Series. ISBN 978-0-08-102630-4. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]