Search results

Records found: 88  
Your query: Keywords = "pôvod tovaru"
  1. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    article

    article

  2. ČVIRIK, Marián. Perceived Price and Quality of Food of European Union Countries of Origin by Young Slovaks: The Influence of Ethnocentric Tendencies. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2023, vol. 12, no. 1, pp. 97-114. I-22-104-00.
    article

    article

  3. ČERNÝ, Michal. Změny v právu označení zeměpisného původu v důsledku vstupu Ženevského aktu v platnost, Nařízení (EU) 2019/1753 a Brexitu. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2021. ISSN 1339-5564, 2021, roč. 25, č. 1, s. 6-30.
    article

    article

  4. Slová sú slová a činy sú činy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 3, s. 11.
    article

    article

  5. Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Proceedings of Scientific Papers. no. III. Gabriela Dubcová et al. ; editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2021. 130 s. [8,73 AH]. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-80-280-0004-2.
    book

    book

  6. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. ČVIRIK, Marián. Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 3, s. 250-269 online.
    article

    article

  8. JUHÁS, Henrich. Systém registrovaného vývozcu ako nový nástroj ochrany obchodu v hospodárskych vzťahoch Európskej únie s tretími krajinami. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 110-118 online.
    article

    article

  9. Fandíme našim. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 20-21.
    article

    article

  10. RANCATI, Elisa - D'AGATA, Alessandro. Effects of Country of Origin in Product Categories: A Study Concerning Italy and Great Britain. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431, 2019, vol. 15, no. 34, pp. 1-8.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.