Search results

  1. ONDRIŠÍKOVÁ, Dana - VARGA, Gabriel. Firemný personálny mentoring. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2012. ISSN 1335-1729, 4/2012, roč. 17, zoš. 67, s. 20-21.
    article

    article

  2. MIŠÚN, Juraj - DĚDEČKOVÁ, Nina. Kontrolovanie z perspektívy manažérskeho účtovníctva. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4656-0, s. 373-379 online. VEGA 1/0135/17.
    article

    article

  3. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Podniková ekonomika : pre 1. ročník študijného odboru obchodná akadémia. Lektorovali: Eva Glatzová, Daniela Skladanová, Anna Neumanová. 6. aktualizované a prepracované vydanie. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2019. [236 s.] [11,95 AH]. ISBN 978-80-10-03609-7.
    book

    book

  4. PRAŽENKA, Dušan - HUDEC, Miroslav. Základy tvorby relačných databáz. Recenzenti: Gabriela Kristová, Anton Benčič. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 95 s. [6,01 AH]. ISBN 978-80-225-4613-3. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 2]
    book

    book

  5. BURÁK, Emil. Daňový odborník - pojem, význam a rozlíšenie. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1336-426X, 2019, roč. 16, č. 7, s. 74-78.
    article

    article

  6. ADAMCOVÁ, Silvia. Glossar Sprachwissenschaftlicher Fachbegriffe. Recenzenti: Lívia Adamcová, Danuša Lišková. 1. vydanie. Bratislava : Z-F LINGUA, 2019. [96 s.] [5,1 AH]. ISBN 978-80-8177-066-1.
    book

    book

  7. LIŠKOVÁ, Danuša et al. Phraseologismen in Wirtschaftstexten : Eine kontrastive linguistische Analyse in vierzehn Sprachen an Beispielen aus der deutschen Wirtschaftspresse. Gutachter: Irena Zavrl, Radoslav Štefančík. Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2019. 132 s. [4,94 AH]. Schriften zur Vergleichenden Sprachwissenschaft, Band 26. ISBN 978-3-339-10620-9.
    book

    book

  8. MURÁNSKY, Martin. K dvojznačnosti pojmu zodpovednosť. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2019. ISSN 0046-385X, 2019, roč. 74, č. 3, s. 238-251.
    article

    article

  9. SMREKOVÁ, Dagmar. K otázke kolektívnej morálnej zodpovednosti neštruktúrovaných zoskupení. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2019. ISSN 0046-385X, 2019, roč. 74, č. 8, s. 608-621.
    article

    article

  10. KITA, Jaroslav. Základné modely marketingovej komunikácie. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 43-57. VEGA 1/0066/18.
    article

    article