Search results

Records found: 22  
Your query: Keywords = "politika výrobná"
  1. Production Transformation Policy Review of Colombia : Unleashing Productivity. Paris : OECD ; Vienna : UNIDO ; New York : UN, 2019. 139 s. OECD Development Pathways. Available on Internet: <https://www.oecd-ilibrary.org/development/production-transformation-policy-review-of-colombia_9789264312289-en> ISBN 978-92-64-31227-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. LUKÁČ, Jozef - PODLASOVÁ, Anežka. Problematika plánovaného zastarávania ako súčasný trend výrobnej politiky podnikov. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018). International Scientific Conference. Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4604-1, s. 44-54 CD-ROM.
    article

    article

  3. Branding, including : corporate identity, brand equity, private brand, brand management, genericized trademark, naming rights, luxury good, store brand, british airways ethnic liveries, umbrella brand, web 2.0, brand strength analysis, brandable software. [S.l.] : [s.n.], [2011]. Hephaestus Books. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. VAN LAETHEM, Nathalie - MORAN, Stéphanie. La boîte a outils du chef de produit. Paris : DUNOD, 2010. 190 s. ISBN 978-2-10-054390-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. Produktová politika v globálnom obchode. Medzinárodná vedecká konferencia. Produktová politika v globálnom obchode : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 30. január 2009. Zborník zostavili: Vojtech Kollár, Ľubica Knošková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 234 s. VEGA 1/45890/07. ISBN 978-80-225-2746-0. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  6. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané problémy marketingu : (praktická časť). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 130 s. ESF 11230100315. ISBN 978-80-225-2585-5. 11230100315, ESF, Implementácia požiadaviek regionálneho trhu práce do ekonomického vzdelávania (so zameraním na obchodné akadémie v SR). [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  7. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané problémy marketingu : (teoretická časť). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 120 s. ESF 11230100315. ISBN 978-80-225-2586-2. 11230100315, ESF, Implementácia požiadaviek regionálneho trhu práce do ekonomického vzdelávania (so zameraním na obchodné akadémie v SR). [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  8. GALLOVÁ, Jana. Elektrotechnický priemysel na Slovensku - súčasnosť a perspektívy. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2006. ISSN 1336-7137, 2006, roč. 2, č. Špeciálne vydanie, s. 22-26.
    article

    article

  9. KRŠÁKOVÁ, Zuzana. Možnosti aplikácie štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005. Medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005. ISBN 80-225-2107-8, s. 388-391.
    article

    article

  10. Economic aspects of extended producer responsibility. Paris : OECD, 2004. 296 s. ISBN 92-64-10526-3. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.