Search results

Records found: 2441  
Your query: Keywords = "predaj"
  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    article

    article

  2. Tovar & Predaj. - Spracovaný v EKO-INDEX. Praha : ATOZ Marketing Services. 6x ročne. ISSN 1805-0549. Available on Internet: http://www.tovarapredaj.sk/
    Tovar & Predaj

    journal

  3. BEDNÁROVÁ, Veronika. The Choice of Being Acquired for Business Growth and Development of Innovative Companies: Case Studies of Slovak Innovative Companies. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 29-40. VEGA 1/0006/22.
    article

    article

  4. LENGVARSKÝ, Ján. Novela zákona o majetku obcí. In Právo pre ROPO a obce v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1337-7523, 2024, roč. 17, č. 1, s. 2-11.
    article

    article

  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Veľká noc bude bohatšia. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    article

    article

  6. DZURO, Matúš. Correlation Between GDP per Capita and Vehicle Sales in the Context of COVID-19 Pandemics. In Liberec Economic Forum 2023. International Conference. Liberec Economic Forum 2023 : Proceedings of the 16th International Conference, 5th - 6th September 2023, (Liberec, Czech Republic, EU). - Liberec : Technical University of Liberec, 2023. ISBN 978-80-7494-672-1, pp. 531-538. VEGA 1/0064/23.
    article

    article

  7. RICHNÁK, Patrik. Vízie, iniciatívy a perspektívy elektromobility a jej vplyv na predajcov osobných automobilov na Slovensku v dynamike nízkouhlíkovej dopravy : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 146 s. ISBN 978-80-225-5098-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  8. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
    article

    article

  9. VOJTASOVÁ, Mária - SOLEJ, Rastislav. Rozdiely v rozvoji elektromobility naprieč Európou: prečo dnes zaostávame v predaji elektroáut? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 9-12.
    article

    article

  10. CSENKEYOVÁ, Karolína - ČVIRIK, Marián. Úvod do využitia programovacieho jazyka R. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 1, s. 8-15. I-22-104-00.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.