Search results

Records found: 150  
Your query: Keywords = "preferencie spotrebiteľské"
  1. Silnie postavenie privátnych značiek. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 42-43.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF168.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  2. KAPITÁN, Peter. Nazeleno myslia najmä mladí. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    article

    article

  3. KAPITÁN, Peter. Bez pečenia a alkoholu sviatky nebudú. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    article

    article

  4. Najobľúbenejšou tabuľkovou čokoládou je mliečna. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 8, s. 41.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené70.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. Mäsové výrobky a konzervy v nákupoch domácností. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 8, s. 38-39.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené581.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  6. Zákazníci preferujú funkčné a ekologické obaly. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 8, s. 30.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené120.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. Lídrami kategórie sú chlieb a rožky. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 6, s. 38.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené75.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. Zákazníkov oslovujú výrobky v akcii a privátky. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 5, s. 43.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené93.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. 8 z 10 mladých ľudí preferuje v obchodoch digitálne platby. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 5, s. 31.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené99.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. KOPČÁKOVÁ, Janka - BOLTUN, Erik. Značka ako súčasť marketingovej stratégie. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 5-17.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené519.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.