Search results

Records found: 137  
Your query: Keywords = "preferencie spotrebiteľské"
  1. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    article

    article

  2. VIDOVÁ, Jarmila. Spotrebné výdavky domácností vo víre cenových šokov. In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 13-15.
    article

    article

  3. KAPITÁN, Peter. Hitom je funkčný čaj. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 73, (2023.
    article

    article

  4. KAPITÁN, Peter. Alternatívy si hľadajú cestu. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
    article

    article

  5. Káva a čaj v nákupoch domácností. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 8, s. 34-35.
    article

    article

  6. Vyhľadávame kvalitné a značkové alkoholické nápoje. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 8, s. 36-38.
    article

    article

  7. KAPITÁN, Peter. Klasika je nadovšetko. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    article

    article

  8. KAPITÁN, Peter. Pivný svet horkne. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    article

    article

  9. KORYTINOVÁ, Kristína. Consumer Behaviour in Retail after Pandemics. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 152-159.
    article

    article

  10. GEŽÍK, Pavel. Analýza radu v FMCG v Pygmalios Analytics. In Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii. Vedecký workshop. Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii: vedecký workshop k riešeniu projektu VEGA č.1/0427/20 : zborník z workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-4-1, s. 13-18. VEGA 1/0427/20.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.