Search results

Records found: 30  
Your query: Keywords = "publicistika"
  1. KOŠIČIAROVÁ, Ingrida - KÁDEKOVÁ, Zdenka. Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 1, s. 2-14.
    article

    article

  2. GRIGORJANOVÁ, Tatjana. Processy terminologizacii i determinologizacii ekonomičeskoj leksiki. In Current Trends and Future Perspectives in Russian Studies. International Conference on Russian Studies at the University of Barcelona. Current Trends and Future Perspectives in Russian Studies : Proceedings of the International Conference on Russian Studies at the University of Barcelona, 20th-22nd of June 2018. - Barcelona : Trialba Ediciones, 2018. ISBN 978-84-949838-0-1, pp. 1106-1114 online. VEGA 2/0067/18, KEGA 013UCM-4/2017.
    article

    article

  3. LAPŠANSKÝ, Ladislav. K jazyku ekonomiky a publicistiky. In Cudzie jazyky v premenách času. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času 7. : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. november 2016, [Bratislava]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4388-0, s. 32-34 CD-ROM. KEGA 030EU-4/2016.
    article

    article

  4. ŠTEFANČÍK, Radoslav. Metafora v publicistickom štýle. In Jazyk vo vyučovaní a vede : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2017. ISBN 978-80-972278-3-8, s. 144-148 online.
    article

    article

  5. KAČALKOVÁ, Štefánia. Kvalitné PR nielen pre slobodné povolania. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 27. apríla 2016, roč. 24, č. 9, s. 10-11.
    article

    article

  6. ŠKVARENINOVÁ, Dagmar. Pragmatika viacslovných pomenovaní v slovenskej a anglickej tlači s ekonomickou orientáciou. Recenzenti: Juraj Vaňko, Vladimír Biloveský. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015. 207 s. Studia linguistica, 6. ISBN 978-80-557-0870-6. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Pragmatika viacslovných pomenovaní v slovenskej a anglickej tlači s ekonomickou orientáciou

    book

  7. BAČIŠIN, Vladimír - KULTAN, Jaroslav. Obščestvennaja sfera i kommunikacija : monografija dľa objasnenija vybrannych problem kommunikacii i upravlenija v organach publičnogo upravlenija. Recenzent: Božena Chovancová, Michal Grell. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 92 s. [6,67 AH]. ISBN 978-80-225-4185-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Obščestvennaja sfera i kommunikacija

    book

  8. SCHMIDTOVÁ, Mariana. Editoriál v britskej tlači. In Megatrendy a médiá 2014. medzinárodná vedecká konferencia. Megatrendy a médiá 2014 : Kognitívne procesy v mediálnej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenice 15. a 16. apríla 2014. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014. ISBN 978-80-8105-586-7, s. 185-203. KEGA: Štruktúra a kompozícia žánrov anglicky písanej žurnalistiky.
    article

    article

  9. BARMOŠOVÁ, Lucia. Peoplemetre ako nástroj na účinné kreovanie programových štruktúr. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767, 2013, roč. 1, č. 1, s. 91-102.
    article

    article

  10. KRŠJAK, Miroslav. Elektronické publikovanie. In AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 15. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 25. október 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3770-4, s. 1-5 CD-ROM.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.