Search results

Records found: 57  
Your query: Keywords = "reklama vonkajšia"
  1. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Letáky nepovedali posledné slovo. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 56, (2020.
    article

    article

  2. SIEGLOVÁ, Dagmar. Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 3, s.
    article

    article

  3. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Vďaka letákom predáte viac. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2016, roč. 6, č. 28, s. 42.
    article

    article

  4. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Daň za vonkajšiu reklamu - nová miestna daň? In Verejná správa profi. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1338-5968, 28.8.2013, [s. 1 ], [2,40 NS] online. Available on Internet: <http://www.vsonline.sk/33/dan-za-vonkajsiu-reklamu-nova-miestna-dan-uniqueiduchxzASYZNYU-nr8QpN7fY5rJgMKLGOF/?query=da%F2+za+vonkaj%B9iu+reklamu&serp=1>
    article

    article

  5. KMEŤOVÁ, Lenka. Ako byť úspešný na veľtrhu: osobný kontakt so zákazníkom v priamom prenose. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 6-7, s. 72-74.
    article

    article

  6. MATÚŠOVÁ, Jana. Politika, médiá a marketingová komunikácia. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 389-402.
    article

    article

  7. GBUROVÁ, Jaroslava - BAČÍK, Radovan. Politický marketing a možnosti využitia public relations. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 549-559.
    article

    article

  8. BARTOŠOVÁ, Veronika. Digitální naděje a palčivější problémy. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Listopad 2011, roč. 7, č. 11, s. 42-43. Available on Internet: <http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53820970-digitalni-nadeje-a-palcivejsi-problemy>
    article

    article

  9. BARTOŠOVÁ, Veronika. Billboardy opět pod palbou kritiků. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Květen 2011, roč. 7, č. 5, s. 16-18.
    article

    article

  10. BAČOVÁ, Andrea. Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 11-18.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.