Search results

  1. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Car Brands and Its Online Reputation on Social Media. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 162-169 online. VEGA 1/0876/17.
    article

    article

  2. PANYIOVÁ, Andrea. Ako vytvoriť lovebrand. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. leto, s. 46-48.
    article

    article

  3. Trendy na trhu práce. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. leto, s. 18-21.
    article

    article

  4. VALENTOVÁ, Klára. Jak se může bránit zaměstnavatel proti pomluvám zaměstnanců na sociálních sítích? In HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. - Praha : People management forum, 2019. ISSN 1212-690X, 2019, č. 7-8, s. 22-24.
    article

    article

  5. POLLÁK, František et al. Innovative Approaches to the Reputation Management in the Tourism Sector. In IDIMT-2019: Innovation and Transformation in a Digital World. Interdisciplinary Information Management Talks. IDIMT-2019: Innovation and Transformation in a Digital World. - Linz : TRAUNER Verlag, 2019. ISBN 978-3-99062-590-3, pp. 285-292 online. APVV-15-0511.
    article

    article

  6. PANYIOVÁ, Andrea. Reputácia a jej budovanie. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jeseň, s. 38-40.
    article

    article

  7. KUČMÁŠ, Jan - CRHA, Vladan. Jak na krizovou komunikaci. In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720, 2019, roč. 54, č. 8, s. 44-45.
    article

    article

  8. HOJDIK, Vladimír. Hodnotenie vzťahu úrovne online reputácie a výkonnosti podniku v podmienkach automobilového priemyslu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2019. 150 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. KOZÁKOVÁ, Mária. Finančné a ekonomické aspekty hodnotenia reputácie podniku na príklade podnikov automobilového priemyslu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Markovič. Bratislava, 2019. 135 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. COURTENAY-SMITH, Natasha. Stand Out Online : [How to Build a Profitable and Influential Personal Brand in the Digital Age]. 1st Edition. London : Piatkus, 2018. 260 s. ISBN 978-0-349-41797-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book