Search results

Records found: 211  
Your query: Keywords = "rozhodovanie nákupné"
  1. RASHEDI, Jonas. Customer Insights : Kundenbedürfnisse und Konsumentenverhalten verstehen. Wiesbaden : Springer Gabler, 2024. 135 s. ISBN 978-3-658-43391-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. KLEPEK, Martin - TOTH, Lukas. Till Death Do Us Part. Do Customers Cheat on Brands? In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 3, s. 215-227.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF666.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. HOJDIK, Vladimír et al. Deciphering the Temporal Dynamics of Consumer Decisions: The Interplay of Cognitive Load and Response Correctness. - Registrovaný: Scopus. In Innovative Marketing. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 1814-2427, 2024, vol. 20, no. 3, pp. 237–248. VEGA 1/0462/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF638.2 KBverejne dostupné
    article

    article

  4. ČVIRIK, Marián. Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 22-30. VEGA 1/0012/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené266.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. (Ed.): Štefan Žák ; reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 123 s. [9,45 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-1-8.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF20 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  6. HOFFMANN, Stefan - AKBAR, Payam. Consumer Behavior : Understanding Consumers – Designing Marketing Activities. 2nd Edition. Wiesbaden : Springer, 2023. 187 s. ISBN 978-3-658-39475-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. Vyhľadávame kvalitné a značkové alkoholické nápoje. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 8, s. 36-38.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF198.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  8. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Potraviny dostanú vysvedčenie. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
    article

    article

  9. BAUEROVÁ, Radka - STARZYCZNÁ, Halina - ZAPLETALOVÁ, Šárka. Who Are Online Grocery Shoppers? In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 1, s. 186–205.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF750.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  10. KISSOVÁ, Jana. Sustainability Attributes in Consumer Behavior. In Academic Research 2023. International Conference. Academic Research 2023 : International Conference. - Prague : Institut aplikovaného výzkumu z.s., 2023. ISBN 978-80-11-03487-0, pp. 100-114. KEGA 019EU-4/2022.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 947.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.