Search results

Records found: 11  
Your query: Keywords = "slad"
  1. Kde sa pivo varí... In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 1, s. 23.
    article

    article

  2. JESNÝ, Martin. Inováciám neujdú ani pivovarníci. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857, 2016, roč. 10, č. 3-4, s. 35-37.
    article

    article

  3. DONOVALOVÁ, Alena. Levický slad. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : špecifikácie výrobkov. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 1-7 [9,90 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  4. Trhové väzby v agropotravinárskom sektore Slovenskej republiky. Washington, D.C. : Svetová banka. Oddelenie pre environmentálne a sociálne udržatelný rozvoj, 2006. 49 s. + 46 s. Región Európa a stredná Ázia, č. 43. ISBN 80-89244-02-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. HALLON, Ľudovít. Pivo varili už starí Slovania, pivovary fungujú od stredoveku. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2005. ISSN 1335-4701, 19. septembra 2005, roč. 13, č. 179, s. 27.
    article

    article

  6. POLÁK, Matej et al. Tovaroznalectvo : návody na cvičenia a semináre. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 179 s. ISBN 80-225-2012-8. [Copy count : 8, currently available 7, at library only 1]
    book

    book

  7. VESELSKÁ, Edita - BLAŽKOVÁ, Ivana. Vývoj zahraničního obchodu s obilovinami a výrobky z nich. In Medzinárodné vzťahy na prahu 3. tisícročia : rozširovanie EÚ ako míľnik? - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. ISBN 80-225-1562-0, s. 236-239.
    article

    article

  8. KOPECKÝ, Ladislav. Kde se pivo vaří, tam se... In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756, 1996, č. 4, s. 42.
    article

    article

  9. ŠÁŠKY, M. Kde sa pivo varí, tam sa dobre darí : Kto je na vine, že nezarábame aj na slade? In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 33.
    article

    article

  10. SZABO, A. Voda zmenila kvalitu i export : Sladovniam sa uľavilo: bude čiastočná dotácia. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 30, s. 10.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.