Search results

Records found: 542  
Your query: Keywords = "spokojnosť zákazníkov"
  1. KOŠALKO, Ivan. Všetci hovoria o tvorbe hodnoty, ale čo to vlastne je? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 4/2015, roč. 20, zoš. 79, s. 12-13.
    article

    article

  2. KAPITÁN, Peter. Top prevádzka roka 2023 je Lyra park. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    article

    article

  3. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Niekde stačí aj metrový obslužný úsek. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    article

    article

  4. KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    article

    article

  5. ŠTRBOVÁ, Edita. Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 24-25.
    article

    article

  6. KRNÁČOVÁ, Paulína - KUBIČKOVÁ, Viera - KRAJČI, Adam. Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 2, s. 45-53. VEGA 1/0271/23.
    article

    article

  7. BURZOVÁ, Simona. The Role of Consumer Feedback in Driving Innovation. In Innovations : International Scientific Journal. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771, 2024, vol. 12, no. 1, pp. 6-9. VEGA 1/0505/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF787.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  8. KAPITÁN, Peter. E-shopy pracujú na odstraňovaní bariér. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.
    article

    article

  9. KAPITÁN, Peter. V obchode chcú byť spotrebitelia ako doma. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 77, (2024.
    article

    article

  10. KAPITÁN, Peter. Vernostný program musí byť šitý na mieru. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.