Search results

  1. KNOŠKOVÁ, Ľubica - DONOVALOVÁ, Alena. Perception of Energy Labels in Selected Household Appliances. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 41-72 [1,36 AH]. VEGA 1/0543/18.
    article

    article


  2. PELEGRINOVÁ, Lenka - ŠTOFOVÁ, Lenka - SZARYSZOVÁ, Petra. Consumer Credit Relations in the Slovak Republic. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 413-418.
    article

    article


  3. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vydání. Praha : GRADA, 2018. 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  4. BAREŠOVÁ, Petra - HORÁKOVÁ, Monika - URBÁNEK, Tomáš. An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728, 2018, no. 1, pp. 5-22.
    article

    article


  5. KOMÁROVÁ, Veronika. Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 35-42.
    article

    article


  6. HUDEC, Martin. Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 1335-7069, 2018, roč. 19, č. 1, s. 58-66.
    article

    article


  7. Spotrebiteľský barometer I. : 2018. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2018. 26 s. Podnikové štatistiky.
    electonic book

    electonic book


  8. KRIŽAN, František et al. From School Benches Straight To Retirement? Similarities and Differences in the Shopping Behavior of Teenagers and Seniors in Bratislava, Slovakia. In Moravian Geographical Reports : international, fully peer-reviewed journal. - Brno : The Czech Academy of Sciences. ISSN 1210–8812, 2018, vol. 26, no. 3, pp. 199-209 online. APVV-16-0232, APVV-15-0184, MUNI/A/0994/2017.
    article

    article


  9. ROUBAL, Ondřej. Maximizers and Satisficers in Consumer Culture Changes. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X, 2018, vol. 9, no. 2, pp. 38-55.
    article

    article


  10. KADEKOVÁ, Zdenka - HOLIENČINOVÁ, Mária. Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X, 2018, vol. 9, no. 2, pp. 90-105.
    article

    article