Search results

Records found: 853  
Your query: Keywords = "stratégia podnikateľská"
  1. MOORE, Ken. Ľudské zdroje a korporátna spoločenská zodpovednosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 18-19.
    article

    article

  2. Pasce, ktoré hrozia rodinným podnikom. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2012. ISSN 1335-1729, 3/2012, roč. 17, zoš. 66, s. 16-17.
    article

    article

  3. ROTHAERMEL, Frank T. Strategic Management. 6th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2024. 558 s. ISBN 978-1-266-19186-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. KURATKO, Donald F. Entrepreneurship : Theory, Process, Practice. 12th Edition. Boston : Cengage, 2024. 462 s. ISBN 978-0-357-89950-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. GARCÍA-MUÑOZ APARICIO, Cecilia. Palacio de Hierro: A Sustainable Organization. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2023. ISSN 1336-3727, 2023, roč. 21, č. 1, s. 38-48.
    article

    article

  6. ALENOVÁ, Gabriela. Ako sa udržať na trhu? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 4, s. 30-33.
    article

    article

  7. ALENOVÁ, Gabriela. Trendy outsourcingu v slovenských firmách. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 6, s. 18-19.
    article

    article

  8. HAJDUOVÁ, Zuzana - MARKOVIČ, Peter - HAMPEL, Katarzyna. Better Regulation as a Process to Improve the Business Environment. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 29-37.
    article

    article

  9. KORČOKOVÁ, Marína. Kritéria výberu značky generácie Y a Z. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 2, s. 106-125. KEGA 029EU-4/2022.
    article

    article

  10. KOVÁCS, Jozef. Strategická udržateľnosť podnikov v nestálom podnikateľskom prostredí. In Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave. Vedecko-výskumný seminár. Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave : zborník abstraktov z vedecko-výskumného seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5115-1, s. 17.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.