Search results
- CHOMOVÁ, Katarína. Nástroje na poddporu konceptu trvalej udržateľnosti pre maloobchodníkov v rámci dodávateľských reťazcov. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4157-2, s. 7-19. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
- Budúcnosť prinesie optimalizáciu obchodných plôch. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 1, s. 8-9.
- Prvý outlet a očakávanie dobrej sezóny. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1335-9266, 2014, roč. 18, č. 3, s. 17-19.
- FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Obchodno-spoločenské centrá. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 70-77 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
- KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 83-92. VEGA 1/0039/11.
- HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Prichádza moment (nultej) pravdy. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 6-7, s. 88-90.
- RAJEKOVÁ, Jana. Maloobchod a voľný čas : dizertačná práca. Školiteľ: Jana Štofilová. Bratislava, 2011. 129 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- TOMAN, Miloš. Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 10, s. 43-45.
- MEDŇANSKÝ, Ladislav. Nadnárodné obchodné spoločnosti v kontexte novej funkcie maloobchodu a európskej reštrukturalizácie. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 421-426.
- SOROKOVÁ, Tatiana. Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105, 2010, roč. 5, č. 1, s. 4-14.