Search results

Records found: 62  
Your query: Keywords = "telemarketing"
  1. Zkoušíme, jak změnit systém začleňování odsouzených do společnosti. In HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. - Praha : People management forum, 2020. ISSN 1212-690X, 2020, č. 2, s. 20-22.
    article

    article

  2. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Začleniť sa či nezačleniť sa do sociálneho biznisu? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 6-7, s. 86-87.
    article

    article

  3. HÁJEK, Tomáš. Zhodnocení DM oblasti. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Únor 2011, roč. 7, č. 2.
    article

    article

  4. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 10, s. 40-42.
    article

    article

  5. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Viete pekne rozprávať? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 11, s. 40-41.
    article

    article

  6. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 19-30. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  7. BOUCNÍK, Pavel. Hotové ústní a písemné projevy pro každou příležitost pro manažery a zaměstnance veřejných institucí. 2. díl. Praha : Nakladatelství Forum, 2010. [300] s. ISSN 1802-0216. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  8. BOUCNÍK, Pavel. Hotové ústní a písemné projevy pro každou příležitost pro manažery a zaměstnance veřejných institucí. 1. díl. Praha : Nakladatelství Forum, 2010. [300] s. ISSN 1802-0216. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  9. ORFÁNUS, Dominik. Kríza - šanca pre outsourcing. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2009. ISSN 1335-4620, 8. apríla 2009, roč. 17, č. 7, s. 32-34.
    article

    article

  10. MICHALKOVÁ, Lucia. Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 45-53.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.