Search results

Records found: 1013  
Your query: Keywords = "tržby"
  1. KUBIČKOVÁ, Viera - GÁLL, Jozef - HALENÁROVÁ, Mária. Marketing in the Spa Industry: How Does Marketing Affect the Performance of Spa Businesses in Slovakia? - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Innovative Research and Scientific Studies. - New York : Innovative Research Publishing. ISSN 2617-6548, 2025, vol. 8, no. 1, pp. 248-260. VEGA 1/0271/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF825.9 KBverejne dostupné
    article

    article

  2. ČAKANIŠIN, Adrián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vývojové trendy kultúrneho a kreatívneho priemyslu v krajinách V4. In Crafts the Path From Small Business to Success – Synergies, Challenges, Opportunities. - Opole : Politechnika Opolska, 2024. ISBN 978-83-66903-72-2. ISSN 1429-6063, pp. 21-33.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.7 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. LACKO, Roman - DULA, Radúz. Zmeny v produktivite cestovného ruchu Slovenskej republiky v kontexte rozvoja po pandémii COVID-19. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2024. ISSN 2454-1028, 2024, roč. 21, č. 1, s. 41-52. KEGA 020EU-4/2024, VEGA 1/0109/24.
    article

    article

  4. MAŤO, Vladimír. Optimalizovať pomáha krátenie trás aj digitalizácia. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1214-4827, Január-Marec 2024, roč. 20, č. 98, s. 24-25.
    article

    article

  5. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. The Influence of Selected Indicators on the Change in the Value of the Enterprise's Assets. - Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2024, vol. 11, no. 3, pp. 149-162. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF479.3 KBverejne dostupné
    article

    article

  6. LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
    article

    article

  7. DZILSKÁ, Zuzana. The Impact of COVID-19 on e-Commerce Platforms in Slovakia. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 51-61. VEGA 1/0110/24.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené341.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. HALENÁROVÁ, Mária - HARCSOVÁ, Henrieta. Liečba post-covidového syndrómu ako inovatívne postupy v kúpeľníctve : The Slovak Spa Case. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 102-112. PMVP I-23-109-00, VEGA 1/0271/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené352.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. KAPITÁN, Peter. Klasika je nadovšetko. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    article

    article

  10. KOPČANOVÁ, Anna. Mobilné aplikácie reťazcov prinášajú lacnotu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 32-34.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.