Search results

Records found: 76  
Your query: Keywords = "trh spotrebiteľský"
  1. KMETY BARTEKOVÁ, Mária - ŠTARCHOŇ, Peter - ŠTETKA, Peter. Consumer Behaviour and Food Consumer Market: The Case Study of Slovakia. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 132-141. VEGA 1/0737/20.
    article

    article

  2. SHARMA, Dev Mani. The Role of the State in the Consumer Market: A Comparative Analysis of Czech Republic and India. In Acta aerarii publici : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2022. ISSN 1336-8818, 2022, roč. 19, č. 1, s. 60-74.
    article

    article

  3. KÓŇA, Jakub - VERNEROVÁ, Dominika. Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 126-133 online. I-21-111-00.
    article

    article

  4. KINTONOVA, Aliya et al. Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733, 2019, vol. 9, no. 1, s. 107-113.
    article

    article

  5. MANDŽÁK, Peter. Ekonómia piva. In Monitor hospodárskej politiky. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 2453-9287, 2019, č. 2, s. 6-8 online. ITMS 26240120032.
    article

    article

  6. FOLTÍNOVÁ, Ľubica - GAJDOVÁ, Denisa. Ochrany spotrebiteľa na trhu potravín EÚ. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 327-334 online. VEGA 1/0569/18.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÁ, Viera. Dynamický rozvoj súčasných európskych maloobchodných trhov. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 0323-262X, 2017, roč. 46, č. 4, s. 369-384. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  8. KORČOKOVÁ, Marína. Gramotnosť spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 38, s. 157-174.
    article

    article

  9. LUKÁČOVÁ, Zuzana - MUCHA, Martin. Postavenie a ochrana spotrebiteľa na spotrebiteľskom trhu. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, s. 335-340 CD-ROM.
    article

    article

  10. GREŠKOVÁ, Petra. Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403, 2017, č. 2, s. 23-30.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.