Search results

Records found: 568  
Your query: Keywords = "tvorba cien"
  1. ŠIŠKA, Jakub. Když roboti určují cenu pojištění. In Pojistný obzor : odborný časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2023. ISSN 2464-7381, 2023, č. 4, s. 34-37.
    article

    article

  2. Štát musí tempo inflácie znižovať, nie zvyšovať. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 1, s. 6-9.
    article

    article

  3. WINKLER, Martin et al. Právo v marketingu. Recenzenti: Tomáš Moravec, Andrea Szakács. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 360 s. [23,30 AH]. KEGA 041EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5124-3. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Právo v marketingu

    book

  4. FABO, Brian et al. Ako reagujú ceny na nižšiu DPH? In Analytický komentár NBS. - [Bratislava] : Analytici ÚMS, 6. februára 2022, č. 113, s. [1-3] online.
    article

    article

  5. REMEŇOVÁ, Katarína. Kľúčové aspekty rozhodovacieho procesu v manažmente cien : habilitačná práca. Oponent: Nadežda Jankelová... [et al.]. Bratislava, 2022. 154 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. VYLETELKA, Michal. Alternatívne prístupy k hypotéze efektívnych trhov, pozitívna spätná väzba a reflexivita. In Finančné trhy : vedecký časopis = Scientific Journal. - Bratislava : Derivát, 2022. ISSN 1336-5711, 2022, roč. 19, č. 1, s. [1-16].
    article

    article

  7. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Inflácia rozohrala súboj o ceny. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 66, (2022.
    article

    article

  8. LOVCIOVÁ, Kornélia. Manažment cien – stratégia udržateľnosti a rozvoja podnikania. In Udržateľnosť a rozvoj podnikania: Ponaučenia z krízy súvisiacej s pandémiou COVID-19 : zborník vedeckých statí = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-89962-95-2, s. 35-40 online.
    article

    article

  9. ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 2]
    Cena v marketingu

    book

  10. REMEŇOVÁ, Katarína - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Riadenie cien v podnikoch kreatívneho a kultúrneho priemyslu : vedecká monografia. Recenzenti: Ľudomír Šlahor, Jiří Koleňák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. CD-ROM 87 s. [6,3 AH]. VEGA 1/0582/22. ISBN 978-80-225-4999-8. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    electonic book

    electonic book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.