Search results

Records found: 58  
Your query: Keywords = "tvorba reklamy"
  1. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2023. 342 s. ISBN 978-1-80279-496-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Ogilvy on Advertising

    book

  2. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2020. 224 s. ISBN 978-1-85375-615-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 0]
    Ogilvy on Advertising

    book

  3. HENNESSY, Brittany. Influencer : Building Your Personal Brand in the Age of Social Media. 1st Edition. New York : Citadel Press/Kensington Publishing, 2018. 256 s. ISBN 978-0-8065-3885-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. YOUNG, Miles. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. London : Goodman Books, 2017. 288 s. ISBN 978-1-84796-087-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Ogilvy on Advertising in the Digital Age

    book

  5. FICHNOVÁ, Katarína. Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 1, s. 10-11.
    article

    article

  6. BOŤANSKÁ, Mária. Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 20-22.
    article

    article

  7. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers. In DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society. international scientific and professional conference. DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society : international scientific and professional conference : 4th-7th December 2013, Györ, Hungary. - Györ : University of West Hungary, 2014. ISBN 978-963-334-185-8, s. 209-214.
    article

    article

  8. BUNČÁKOVÁ, Vladimíra. Za prvých deväť mesiacov minulého roka vzrástli reklamné výdavky v USA o 1,5 %. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike, financiách a dianí v EÚ. - Bratislava : Versa Media, 2012. ISSN 1336-393X, 2012, roč. 12, č. 1-2, s. 58-59.
    article

    article

  9. KULTAN, Jaroslav - SAGINOVA, Oľga Vitalievna. Reklama aká bola a aká bude. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0, s. [1-6].
    article

    article

  10. ŠKUTKOVÁ, Jana. Osvedčené recepty na reklamné texty. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 44-45.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.